خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

یه ضرب المثل جدید یاد بگیرید (((:

تاحالا دوستی خاله ریزه شنیدید ؟؟؟

اگه نشنیدید باید بگم بر عکسه دوستیه خاله خرسه است

با همکارم داشتیم راه میرفتیم که یکی یک تبلیغ گرفت سمتمون برگشت گفت من دلم نمیاد تبلیغات رو از اینا نگیرم حتی بدردم هم نخوره میگیرم و میندازم دور!عاقا تبلیغو گرفت  و دو قدم اون ورتر پرت کرد زمین

من هاج و واج . فکر این که اونی که هزینه کرده و تبلیغ کرده و اونی که بعدن باید این تبلیغات رو از رو زمین جمع کنه و بلاخره فکر این که چه منظره زشتیه این پیاده رو کثیف

روز بعد به محض این که همکار محترم تبلیغ رو گرفت گفتم بده ببینم چیه. گرفتمشو دیگه بهش پس ندادم تا به اولین سطل اشغال رسیدم و انداختمش دور .به همین راحتی!!! سهم کوچک خودم رو ادا کردم (:

برین کنار براتون خر آوردم


بشتابید !!! بشتابید !!! براتون خر اوردم
تو زندگی اگه میخوای موفق باشی
 

باس خرت بره...

خرت بیاد...

خرشانس باشی...

خرخون باشی...

خرپول باشی...

خرت برو داشته باشه...

اصن میزان خوبی این خر (که در درون آدم هستش) با خوشبختی اون فرد

رابطه ی مستقیم داره!!

از قضا،

خر ما از کرگی دم نداشت!!!

خر شما چطور؟!

یک روز در کاخ باشکوهمان


پنجشنبه با سرورمان رفتیم کاخ همایونی

سمت راستی دست منه . و چپی هم دست سرورمان ( دوست جونی خودم)


اینم مسند صدارتمونه .میخواستیم جلوس اجلال کنیم منتها انقدر شلوغ بود و مردم از اکناف و اطراف برای استقبالمان هجوم میاوردن و  هی عکس مینداختن ما هم که از عکس خوشمون نمیاد. تصمیم گرفتیم تخت رها نموده و جهت بازدید به نقاط دیگه کاخ قدم گذاریم.

این گربه هم که مشاهده میکنید توسط سرورمان به لقب مهندس نائل امد

مهندس خیلی پفیلا دوست داشت.بنابراین توسط من به لقب کصافطططططط نائل اومد . همه پفیلا رو کوفت کرد

 

یه زنبور ذلیل مرده هم اونجا بود که متوجه شده بود سرورمان گل تشریف دارند. ولش نمیکرد. حیف که بیل همایونی همراهمان نبود. وگرنه دخلش را میاوردیم.

یک دستبند زیبا و چوبی از سرورمان هدیه گرفتیم که بعدن عکسش را میگذاریم. دل همگیتان آب

خیلی روز خوبی بود

بقیه عکس های سفرنامه رو میتونید تو وب سرورمان تماشا کنید

اینم لینکش http://kisslife.blogsky.com/

توطئه همکارا


454519_olympix.gif

قرار شد مربی این دوره اسپنینگ(دوچرخه ثابت) پگاه خواهر پوریا  باشه

دلم واسه سمیرا( مربی  قبلی ) میسوزه 

چند وقت از شروع کلاسها میگذشت . تقریبا همه همکارا و خانوم های دیگه ثبت نام کرده بودند.

ولی کسی سر کلاس نمی اومد. این قضیه برام عجیب بود !!!برا چی کلاس اینجوری شده بچه ها  ثبت نام کردند ولی نمیان

دیروز بلاخره متوجه شدم همه اینا از یه توطئه نشات میگیره !!! اکثریت سمیرا رو به خاطر اروم بودنش دوست نداشتند.

از وقتی گفتن پگاه قراره برای جلسات بعدی کلاس برگزار کنه سمیرا کلا از چشم افتاد.

همه با هم متحد شده بودند که نیان سر کلاس تا وقتی پگاه بیاد. من وقتی فهمیدم دلم سوخت و ناراحت شدم. معلوم بود سمیرا هم از این قضیه خیلی ناراحت شده.crying goodbye emoticon

البته پگاه دختر خوبیه  و مربی با انرژیه .. مخصوصا خنده هاش باعث میشه ادم با انرژی بیشتری ورزش کنه. ولی خب فکر میکنم کارشون درست نبود. sad no emoticon

 

جوک

یارو مشهدیه زنگ میزنه به پذیرش هتل میگه:

تو رو خدا سریع بی ین ! با زنم دعوام رفته! حالا مخه خودشه از پنجره بندزه بیرون!

پذیرش: ببخشید، اما این یه مسئله کاملا شخصیه و خانوادگیه!!

مشهدیه میگه: نه ! پنجره وا نمره یره! این که به هتل مربوطه !



حالا خوبه لایکمون افتاده دست شما . اگه روزیمون دست شما بود که تاحالا از گشنگی مرده بودیم



طرف پست گذاشته : زن مثل لیمو شیرینه ولی بعد از یه مدت تلخ میشه

یکی نیست بگه آخه جلبک، لیموشیرین تا کارد نخوره به جیگرش که تلخ نمیشه




زندگی معکوس است .دقیقا مثل همین ایکنه

http://www.freesmile.ir/smiles/35101_connie_pac.gif