خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

من و تاب بازی (:

تاب تاب عباسی

خدا من رو نندازی

و به این ترتیب من روزهایی زیادی رو تاب اوردم

بدون این که بیافتم

خدایی که همراه لحظه های بی تابی من بود تا همه سختی هارو تاب بیاورم




خودم نوشت بود نظرتون چیه-

خیر سرم زودی رفتم واکسن انفولانزا که مریض نشم !! بعد از همون موقع انفولانزا گرفتم


خاله ریزه مونده سرِ چند راهی

همین الان یه وضعیتی پیش اومد که رفتم پیش مدیر منابع انسانیمون و هرچی تو این چندساله تو دلم مونده بود گفتم

البته نه مثل ادم |:

همونجوری که حرف میزدم اشک میریختم

هیچی دیگه قرار شد کارم عوض بشه


+ برخوردش خوب بود- برخورد مدیر منابع انسانیمون رو میگم _ برعکس اونی که من میگفتم و برعکس تصوراتم

شرمنده شدم حتی 


نمیدونم چی پیش میاد

دیگه ناهارم از گلوم پایین نمیره .



رقصیدن اینوووووووو خخخخخخخخخخ

عزیزترینم

مصریان باستان اعتقاد داشتند که پس از مرگ از آنها تنها دو سوال پرسیده می شود:

آیا شادی را یافتی؟

آیا شادی را آفریدی؟


میگفت وقتی من مردم و شما اومدید سر قبرم دایره دنبک بزنید
عموی عزیزترینم نمیخواست هیچ کس به خاطر رفتنش ناراحت باشه- میخواست همیشه ما رو شاد ببینه
خودش با پای خودش رفت بیمارستان و به کسی هم نگفت که مبادا بقیه برای عیادت به دردسر بیافتن


روحت شاد

نگرانی های ما - نگرانی های اونا



روزنامه کیهان مورخ 93/7/14 مشاور وزیر کشور از افزایش بانوان با سواد اعلام نگرانی کردن !!!

البته دلیلشونم بیان کردن

طبق استدلال های  باحال ایشون امار ازدواج پایین اومده - امار طلاق هم بالا رفته - که همشم به خاطر باسواد شدن بانوانه(((:

مشاور اعظم  !! تویی که مشاور وزیری

اون چیزی که امار ازدواج رو پایین آورده "بی پولیه" !!! بی کاریه -  وقتی یه جون حتی برای اجاره کردن خونه و مایحتاجش پول نداره مریض نیست که بره  ازدواج کنه - خب طبیعیه سن ازدواج میره بالا

اکثر مشکلات زناشویی هم به مسائل مالی مرتبط میشه - شما یه سری هم به دادگاه های خانواده بزنید

شما برید به مشکلات خودتون برسید. ما مشکلات خودمون رو یه جوری حل میکنیم(((:
شما اصن نگران نشو برا پوستت خوب نیست