خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

چالشه تبدیل جوک!!!

من شما رو به یه چالش دعوت میکنم

این که از این به بعد هرجوکی که با اسم رشتی و ترک و لر  و غیره هست رو به اسم اسرائیلی و داعشی تغییر بدیم

باشد تا رستگار شویم

اغازگر این طرح هم از گروهی در وایبر بوده  که از ایشان به خاطر این تفریح سالم تشکر میکنم

این یک نوع پدافند محسوب میشه

برای شروع این جوک

اسرائیلیه میره پرنده فروشی طوطی بخره یه جغد میکنن تو پاچش. میاد خونه بعد یه «

مدتی دوستش میاد پیشش میگه: طوطیت حرف هم میزنه؟ میگه: حرف نمیزنه، خوب دقت

میکنه!!

نظرات 10 + ارسال نظر
زبله یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 15:01 http://lee-aad.blogfa.com

ولی من همچنان مخالفم با اینکار...امریکارو ول کردیم حالا نوبت اسراییل شد...ولشون کنید اون بدبختارو...اینقدر گفتیم مرگ بر امریکا تا گرد مرده و مرگ پاشیده شد رو مملکت خودمون..حالا تو جکها هم بگیم اسراییلیه بعد میبینی ما خودمون شدیم جوک عالم (نکه حالام نیستیم)....اصلا بگید یه نفر...یارویه...فلانی..

خب این اسرائیلی ها - منظورم صهیونیست هاست - هرچی بدبختی تو دنیاست از زیر سر اوناست.
صهیونیست ها کثیف ترین و بی ناموس ترین قوم جهان هستند که هرچی جنگ و بدبختیه دنیاست زیر سر اوناست. بزرگترین ذخایر طلا زیر دست اوناست. با مطالعه ای که تو تاریخ زندگیشون کردم خیلی چیزا دستم اومده - تمام کارها دنیا حتی انقلاب ایران هم مدیریت میکردن و الانم تو تمام جهان همه امور رو تو دستشون گرفتند.

زهرا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 17:22

به به !

حالا یکی ما بگیم

اسرائیلیه داشته از پل هوایی رد میشده میگه:
آقا هرچی شما بگین...اصن ما خر...مانفهم...مابیشعور...ولی اینجا آب داره که پل ساختن؟


خیلی باحال بود
خوشمان امد

ابوالفضل سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 00:35

اره کار خوبیه منم گروه واتساپم همین کارو کردم و به بچه ها گروهم گفتم سعی کنن جک هاشون را ادیت کنن بفرسن

ایول
دمت گرم

زبله دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 20:41 http://lee-aad.blogfa.com

ولی واقعا بعضی جوکها از روی اصل قضیه جوک ساخته میشه..مثلا آبادانی ها به لافشون معروفن..اگه بجاش داعشی بزاری به نظرم خیلی بی مزه میشه..هر چیزی حد حدود داره اگه حدو مرزها رعایت بشه میشه از جوکها کاملا لذت برد اما زیاده روی و توهین زیاد اصلا قابل قبول نیست..ماها هم باید کمی جنبه رو بالا ببریم..یعنی یکم فیتله ی جنبه بره بالا یکمم فیتیله ی بی حرمتی در جوکها بیاد پایین تا توازن برقرار بشه..

میدونم چی میگی ولی بعضی هاشون این قابلیت رو دارند که تغییرشون بدی

سمیرا نامجو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:57 http://tehran65.blogfa.com/

ترکا ماهن..ماه...

منم اصالتا باکویی هستم از سمت پدری

بله که ماهن
تازه خورشید و ستاره هم هستند

سمیرا نامجو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:55 http://tehran65.blogfa.com/

ببین بذار تا برات یه چی بگم:

میگماااااااااا..کامنتام فقط به تو میرسه

منم دو تا بوس:

یکی اینورو یکی اونور

ای جانم
من و این همه خوشبختی
بقیه حسودیشون درد بگیره

ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 11:34 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

سلام آبجی گلم خوبی؟
یه ئنیا ممنونم ازت که یادم بودی و میدونستی تولدم کی هست
و یه دنیا شرمنده که خیلی خیلی بی معرفت بودم و اصلا یادم رفت بیام بهت سر بزنم
ممنونم خیلی ازت تشکر میکنم منم امیدوارم همیشه سالم و شاد و موفق باشی

سلام داداش میلاد گل
خواهش میکنم. مگه میشه اجی ادم تولدشو یادش بره معلومه که یادم میمونه

سمیرا نامجو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 11:24 http://tehran65.blogfa.com/

دوران دبیرستان یه دوستی داشتم که ترک آذربایجان بود اصالتا

آخ آخ ..بچه ها جوکی راجع به ترک ها میگفتن بهش بر میخورد و تعصب

نشون میداد ...نمیدونم چرا بعضیا بهشون برمیخوره.

گوشتو بیار یه چی بگم:

تنم میلرزه تو جمع وقتی میخوام جوک تعریف کنم

خخخخ
من خودم از طرف مادری ترک تبریزم ولی هیچ وقت از جوکا ناراحت نمیشم. ولی خب همیشه مراعات میکنم
البته تاحالا پیش اومده جوکی رو به کسی بگم که اصالتا واسه اون شهر بوده خب نمیدونستم اصلیتشون کجاییه
ولی الان فهمیدم چطوری بگمممم جوکا رو برگردان میکنم به داعشی و اسرائیلی که یه وقت سه نشه

سمیرا نامجو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 11:18 http://tehran65.blogfa.com/

خدا نکشتت..خیلی باحال بود

چه خوشگل میخندی تو

سلمان دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 10:53

سلام
بنده هم شخصاً خیلی وقته این کارو انجام دادم تا بالخره روی یکی دو نفر از دوستان تاثیر گذاشت.
یکی از راه های دیگه برای جلوگیری از توهین به اقوام ایرانی این هست که وقتی کسی داره جوکی با این مضامین تعریف میکن صراحتاً بهش بگید که بهتره این نوع از لطیفه هارو تعریف نکن، چون اهانت به ملیت ایرانی خودمون هست.

سلام
درسته . ولی نمیشه جوک نگفت. اخه اکثر جوکا در مورد قومیت های ایرانیست
همین طرح و چالش خیلی هم خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.