خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

به گوشه نشینی عادت میکنم !!!

روز به روز بیشتر تو لاک خودم فرو میرم

ادما وقتی کسی رو شبیه خودشون نبینند ترجیح میدن گوشه نشین بشن

اینجوری هم خودشون کمتر ازار می بینند هم بقیه

خیلی ها هم هستند که از اول گوشه نشین نبودن گوشه نشینشون کردند.

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 16:15

نگو خاله....
درسته آدمای اطراف ما زر اضافه زیاد میزنن البته دور از جون تو خاله ی گلم :)
این لینک رو ببین:
http://s4.picofile.com/file/8167048718/601963_342160702556835_1229810057_n.jpg
ما هر کاری کنیم چه خوب و چه بد حرف مردم هست...خودت باش خاله...اگه آدمای دور و برت زیاد حرف میزنن...سعی کن حرفای به درد بخور و اونایی که به خوشبختیت کمک میکنه رو برداری و بقیه حرفاشونو بریزی دور...
مثلا امروز وقتی داشتم می رفتم مدرسه...
یهو پام پیچ خورد و نزدیک بود پخش زمین بشم ولی جلو خودمو گرفتم ولی به حالت مضحکی به جلو خم شدم خخخخخ ... شاید هرکی جای من بود کلی سرخ و سفید میشد از اینکه دیگران دیدنش تو این حالت...ولی من ....همچین با غرور خودمو صاف کردم و راه رفتم انگار نه انگار...هههه...برام مهم نیست...گیریم بخندن بهم...خب؟ خندیدن؟خنده هاشون تموم شد؟....اوکی ...خندیدن ولی چیزی از من کم شد ؟ نه...من هنوز همون آدمم...و مهم نیست اونا چی گفتن و چه حرکتی انجام دادن!اینجوری که زندگی کنی همه چی برات راحت میشه! :)
بیخیال مردم :)

+ خواهش میکنم خاله جوووووونم....بخدا مث یه دونه خاله ی خودم دوستت دارم...مث یه خاله ی واقعی

بانوی شب دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 11:27

بیگ لایک آجی
دقیقن مثل من

Mr.s.A شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 12:52 http://mantis.blogfa.com

به صورت خرکی کاری بهش نداشته باشی اصلا یه حس نفرت طرفو میگیره نمیاد طرفت...ساده بگم شرمنده، برا بعضیا آدم باید خودشو چس کنه!

برا بعضی ها خودمونو گ و ز هم کنیم ول کن نیستند

سمیرا نامجو شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 08:08 http://tehran65.blogfa.com/

منم گاهی گوشه نشین میشم و اینجوریاست که دوس ندارم حتی

علی رو هم ببینم

گاهی حس میکنم :چقدر با این احساسات من داره کنار میاد و

اذیت میشه ولی هیییییییییییچی نمیگه

اره همه ادم ها یه روزهایی به خلوت نیاز دارند که با خودشون تنها باشند
حتما این قضیه رو متوجه میشه

منم خلوت لازم دارم
یه خلوت خاص و آروم:|

باید سنگامو با خودم وا بکنم

خلوتی که هیچ کس درش نباشه که سکوتت رو بشکنه خیلی هم خوبه
منتها من از اون خلوت ها پیدا نکردم
تنهایی من در میان جمع هست

زهرا پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 15:01

د ن دیگه!
نشد خاله!!!!
تو لاک خودت فرو میری که چی؟
الان منم کسیو مث خودم نمی بینم...خیلیم تنهام...آرامش گمشده دارم!
ولی...
به قول ارسطو(پایتخت): آیا در لاک خود فرو رفتن کار درستیت؟
اتفاقا الان مثلا چون هیشکی شبیه من نیست من خیلی تکمبعد وقتی آدم از لحاظ خوب بودن تک باشه خیلیم با خودش حال میکنه...همه از تعریف می کنن...اصن یه وضی...خرسند میشه آدم :))))
زندگی رو سخت گرفتن خوب نیست...بنویس از تنهاییات و بگذر... "م" مشکلات رو که برداری میشه شکلات!زندگی شیرین میشه خاله! واس خودت لحظه های قشنگ بساز...اگه تنهایی ... اگه فقط خودتی و خودت...سعی کن با خودت عشق و حال کنی...برای خودت وقت بذار...تو یه روز که نم نم بارون رو زمین بوسه های عاشقانه میزنه...بوسه هایی از جنس بوسه های معبود...بزن به دل خیابون..برو وسط عشق بازی بارون و خیابون...بزن وسط بوسه های عاشقانه ی خدا...بذار این بوسه ها وجودتو دچار کنه...دچار یه حس خوب و عمیق...اگه هیچ کس نیست...خدا که هست... خاله جون من وقتی لبخند میزنه خوشگل میشه...پس همیشه لبخند بزن...خوشگل بمون خاله ریزه جونم

خب میدونی چیه حتی اگه تو کار درست رو انجام بدی هم چون فرق داری فکر میکنند تویی که داری اشتباه میکنی!!!

مرسی که با حرفات بهم ارامش میدی

Mr.s.A چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:10 http://mantis.blogfa.com

منی که میخونیم، همش تو خودمم کلی هم حال میده به کار کسی کارندارم. بقیه هم تا کاری باهام نداشته باشن کاری بهم ندارن، راضی ام به همین که میتونم کاراشونو را بندازم و اینکه روابط شفاف هست...

کاش همیشه اینطوری بود !!! کاری به کار کسی نداشتی اونم کاری به کارت نداشت

محمد چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 15:10 http://www.mostafa84d.blogfa.com

نه دیگه
لوپاش فقط مال خودمه!

منم میخوام

فائزه چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:55 http://h8n879.blogfa.com

یه سری به وب دیگمم بزن.
www.mostafa84d.blogfa.com

باشه

فائزه چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:43 http://h8n879.blogfa.com

تو هم لینک شدی

عینکشووووو

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.