خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

حوصله ندارم

امروز صبح مجله ها رو بسته بندی کردم و فرستادم

دیگه کاری نموند !!!

روز  واقعا مسخره ای بود !!!

فردا ازمون نهایی شرکته

هیچی نخوندم. امیدوارم تستی باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی شب پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 09:51

ایشالا موفق باشی آجی جونم

مرسی

Haamed چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 19:42

من حوصله دارم خوبم دارم
به بهترین و بالاترین پیشنهاد فروخته میشه.
امیدوارم موفق بشید.

خوشبحالت
حالا بگو قیمت پایه چند گذاشتی؟؟؟

مینا چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 15:01 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام عزیزم...
البته ب نظر من همه ی روزهای خدا، از زیبایی خاصی برخوردارن...
اگه امروز با دیروزت متفاوت باشه و مطلب جدیدی یاد بگیری همون از همه چی مهم تره...
انشاا...در آزمون نهایی قبول بشی و همای سعادت بر روی شانه های زیبات بشینه...
انشاا... ک امتحانت رو عاالی عاالی بدی نازنینم...

سلام به روی ماهت
تو اونقدر انرژی مثبت داری که وقتی نوشته هات رو میخونم اروم میشم

مرسی گلم که برام دعا میکنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.