خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

ادمهای عجیب با ارزوهای عجیب

یه چیزی واسم خیلی عجیبه

این که بعضی ها در حسرت داشتن بچه هستند و اونوقت این همه بچه تو پرورشگاه در حسرت پدر و مادر !!!

دنیای عجیبیه!!! درست در اون ور دنیا یک سری بازیگر هالیودی که ما کافر میدونیمشون بچه های دیگه که بعضی وقتا از ملیت های مختلف هستند به فرزندخوندگی میگیرند. اونوقت تو کشور ما که مسلمونیم یک عده اونقدر به این حرف استوارند که بچه باید از خودشون باشه که انگار بچه ای که از اونا بدنیا بیاد  رو خودشون اختراع کردن!!!!

به خدایی که میشناسید . خالق هر دوتاش هم خداست و هر جفتشم امانت خدا هستند.

مهم تر از بدنیا اوردن بچه تربیت بچه اس وگرنه همه بچه ها یک لوح سفید و پاکند!!! پس فرق نمیکنه کدوم بچه!!!

خدایا به اون یک سری ادما عقل سالم عنایت بفرما

خدا ارزویت را براورده کرده چشمهایت نمیبند نابینا

نظرات 11 + ارسال نظر
ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 18:29 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

یه نمونه رونالدوی برزیلی چند سال پیش تو اینترمبلان بازی میکرد همبازیاش شب کریسمش براش یه بچه یتیم کادو میارن اونم به فرزند خوندگی قبولش میکنه

اخی
چه باحال
کاش به منم روز تولدم یکی می دادن

سمیرا نامجو دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 07:44 http://tehran65.blogfa.com/

با بچه های پرورشگاهی هم کار میکنم ..واااااااااااااای اگه بدونی

وقتی میبیننت چه ذوقی میکنن و این سری که رفته بودم از ذوقشون

نزدیک بود دوربینمو بشکوننجیگرشونو برم.عکس یکیشونو

یواشکی بهت نشون میدم..انقده خوشگلههههههه..

من خیلی دوس دارم بچه بیارم از پرورشگاه و بزرگ کنم

خیلی دلم میخواست منم میتونستم برم اونجا
ولی تاحالا شرایطش مهیا نبوده
ولی همیشه دنبال یک فرصتم برم اونجا. البته نمیدونم همون اول میتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم. شاید اولش با دیدنشون دلم بگیره
خیلی دوستشون دارم

بچه تهرون یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 19:31

دقیقا....
اتفاقا خاله مامانم ،مشاور بهزیستیه....
کلیییییییی ازین موارد دیده.......
موارد عجیب غریب...!
واقعا خدای عجیبی داریم........

خوشبحالشون
شغل خوبیه . تجربیات خوبی داره

بچه تهرون شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 16:34

دیدید باز هم زود قضاوت کردید!
من از همون اولش با حرف شما موافق بودم!
اگر بدونید اسلام چقققققدر راجع ب محبت به یتیم و اینکه هر کس یه ذره مال یتیم رو بخوره چه عواقبی داره و...... صحبت شده....
ما تو اسلام، یه خدای مهربونی داریم که هیچ دینی نداره....
ما پیامبر خودمون یتیم بودن و ایشون با دایه بزرگ شدن....
اما گفتم، متاسفانه برخی آدما از روی راحت طلبی میکن: بریم از پرورشگاه بچه بیاریم و.....
باز هم تاکید میکنم....کسی که شرایطش رو داره"باید" بچه بیاره و کسی که شرایطش رو داره"باید" بچه دار شه.....
همه "باید" به خدا نگاه کنن و طبق گفته خدا قدم بردارن.....

یاحق....

اره زود قضاوت کردم
ولی تو جملتون هم چیزی نبود که نشون بده نقل قول تفکرات بقیه اس!!

یا حق

ابوالفضل جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 02:57

شدیدا موافقم باهات

منم پسر خالم پسر یکیو که توانایی نگه داریشو نداشتن گرفت

ولی افسوس که زنش طلاق گرفت بعد دو سال زندگی سه نفره

بچه هم الان پیش زن پسر خالمه

باید ادم های خاص این کارو بکنن
نه کسی که زندگی خودشم نمیتونه نگه داره

طفلکی بچهه!!!

درست میگی !!! باید تواناییش رو داشته باشند

Haamed پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 19:47

طبق احادیث؟!!!
طبق فقه و احادیث شیعه و سنی، کشتن هر کسی حلال هست جز مسلمان و اهل کتاب (از خودم در نیاوردم برید از کسی که آگاه هست بپرسید). بابا انسانیت رو بچسبید چرا هر چیزی رو میخواید از روی دین و مذهب تفسیر کنید و توضیح بدید؟
انسانیت داره این بین فدای یکسری چیزها میشه. من از بچه خوشم نمیاد و هیچ پولی هم ندارم وگرنه چندتایی رو کمک میکردم. نه بخاطر ثواب و این حرفا (چون اعتقادی ندارم) بلکه بخاطر اینکه اونها هم انسان هستن.
همین.

من این فقه رو قبول ندارم
وقتی خدا تو اول سوره های قرانش خودش رو رحمان و رحیم خونده !!
اون رحمانیتش مشمول همست
رحیم بودنش هم مختص مومنان
پس خدا هم میخواد همه ما مثل خودش باشیم !! به همه انسان ها بخشنده باشیم!!!
افرین بر تو اقا حامد که متوجه هستی که بقیه هم مثل خودت انسان هستند

بچه تهرون پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 17:30

راستی!من حدود یکساله میرم رومغز خالم (که چندین ساله باردار میشه اما تاحالا همه بچه هاش سقط میشن) و داریم توجیهش میکنیم که بچه بیاره......انشاالله...... البته خیلیییییییی سخت میگیرن و قوانین زیادی داره..... اما اگر خدا بخواد تا عید کاراش درست میشه (البته هنوز صد درصدی نیست) .......
این رو گفتم تا بدونید: مواظب احساساتتون باشید......
و اگر امام زمان تشزیف بیارند، محبین شون رو گردن نمی زنن.....
انشاالله.....
امیدوارم قبلش از داغ امام حسین بمیرم......
من می بخشمتون....... اما.......... پدر و مادرو رو نمی دونم......
شما حرف نادرستی زدین....... انشاالله خدا ازتون بگذره.......موقعی که اون موقعی که این توهیناتو می نوشتین، امام زمان عج ندیده باشن.....

امان ز لحظه غفلت .... که شاهدم هستی.......

اگر بچه رو میاورد باور کنید شاید خودش هم بچه دار میشد

بچه تهرون پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 17:01

شما اشتباه می کنید. اتفاقا اصلا سوء ظن در اسلام حرامه- یعنی ما حق نداریم به کسی بگیم ممکن فلانی از راه نامشروع باشه. این اصلا درست نیست. شما اشتباه متوجه شدین. من گفتم این طرز تفکر که خودمون بچه دار نشیم و از پرورشگاه بچه بیاریم غلطه. و اگر بادقت خونده باشین من عرض کردم: ما در برابر اونها مسولیم. لطفا با دقت و بدون احساسات بخونید.
ب هر حال اینکه آدم ! بگه بچه ها لوح پاک هستن و به خودش اجازه بده به طرف مقابلش حرف زشت بزنه، دور از شأن هستش....
و منظورتون رو از "رهبرتون" متوجه نشدم؟؟!

مینا چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 17:10 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام عزیزم...
ب نکته ی خوبی اشاره کردی...
کاش زمانی برسه ک ب اون درجه از عقل و شعور برسیم تا بتونیم قبول کنیم ک بچه ها هیچ تقصیری در قدم گذاشتن ب این دنیا ندارن...
کاش بتونیم بپذیریم ک بچه های پرورشگاهی رو مثه بچه های خودمون در دل خانواده جا بدیم و بزرگ شون کنیم و کاش...
فدای دل پاک و مهربونت قند عسلم...
شاد باشی و روزگارت پر از نیکی و سلاامتی...

سلام گلم
فدای تو بشم که انقدر ماهی
ممنون از دعای نیکت

الف ص چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 14:18 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

از این موارد عجیب وغریب فراوانه........غصه نخور ..

یک مورد از این دست ادما برام کامنت گذاشته
میتونید ببینید

بچه تهرون چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 14:02 http://eznerajat.blogfa.com

طبق احادیث! این چیزی که شما میگین 100 در صد درست نیست!
اینکه بچه یتیم رو تحت حمایت قرار بدیم سفارش بسیار محکم قرآنه......
اما اینجاش درست نیست که بین بچه خود آدم وبچه دیگران فرق نیست....... درسته بچه ها همه لوح سفیدن، اما میشه ذات و ژنتیک را نادیده گرفت؟! آیا!!
و ب غیر از اون، 9ماهی که حساسه و برخی مادر ها با حساسیت، مراقبت می کنن......فرق نیست؟ آیا!!
و .......

فرقی نیست!!!
90 درصد به تربیت خانوادگی بر میگرده
اگه نون حلال +تربیت درست باشه به احتمال خیلی زیاد نتیجه خوب خواهد بود
ضمن اینکه حتی بچه خود ادم هم با وجود خوب بودن اون ادم ممکنه بد از اب دربیاد و تحت جو محیط از راه به در بشه
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
نوح که تازه پیامبر بوده. البته از این افراد زیاد هستند.
اگر همچیز به اون 9 ماه تو شکم برمیگشت الان میتونستیم بگیم این ناحقی هست که کسی رو بد بدونیم چون خودش بی تقصیر هست و تو اون نه ماه مادرش براش وقت نزاشته و ناخواسته ادم بدی شده!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.