خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاطراتی که متاسفانه فراموش نمیشه

زندگی من سرشار از خاطرات بدی هست که هیچ چیزی نمیتونه باعث فراموش کردنش بشه

ناشکر نیستم ولی اونقدر از زندگی و ادماش بدی دیدم که زندگی برام تبدیل به جهنم بی انتها شده

من از مرگ هم نمیترسم!!

و برعکس اونچیزی که بقیه میگن نترسیدن من از مرگ به دلیل بی گناهیم نیست

من از مرگ نمیترسم چون زندگی برای من به اندازه کافی تلخ و ترسناک بوده

 و الان حتی بهترین اتفاق ها هم نمیتونه تصویر خراب شده از زندگی رو تو چشم من درست کنه

به بهترین ها فکر کردم !!! بهترین حالت زندگی !!! هیچ کدومش در نظر من خواستنی نیست

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنســــ ــــ ــــ ســـــــــ پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 07:42

یعنی بع رویاهات فکر که میکنی دلت نمیخواد بهشون برسی؟؟؟؟

نه دیگه به هیچ رویایی فکر نمیکنم
راستش دیگه برای رویا داشتن دارم پیر میشم

ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 18:26 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

سلام آبجی نگار گلم خوبی؟

سلام داداش میلاد گل
خوبم تقریبا

سمیرا نامجو سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 11:51 http://tehran65.blogfa.com/

گاهی انقدر سیر میشم که دوس دارم بمیرم و نباشم دیگه هیچ

وقت ...

فراموش شدنی نیستن بعضی از خاطرات و بدی هایی که در حقمون

شده ..فقط تو ظاهر خودمونو حفظ میکنیم و نشون نمیدیم..مگه نه؟

منم همینطورم
دقیقا حس و حال منه
خیلی ها نمیدونند چه مشکلاتی دارم وقتی کمی از حرفام رو میشنوند متعجب میشن

Haamed دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:51

همه ی چیزهایی که نوشتید حرف منه.
باور کنید اگه بگن همین امروز میمیری، نه اینکه ناراحت نمیشم بلکه با آغوشی باز اون رو پذیرا هستم. که چی؟
کسی که این دنیا خیری ندید (به فرض بودن دنیایی دیگه) اون دنیا هم خیری نخواهد دید. این رو مطمئنم.

اگر خودش دلیل خیر ندیدن از زندگیش باشه حتما اون دنیا رو هم خیری نمی بینه
ولی اگر تلاش کرده باشه و قسمت نشده فکر کنم اون دنیا جواب تلاش هاش رو میبنه

دست نوشته های عاشق دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 14:41 http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

الف ص دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 14:06

زندگی زیبایی هایی هم داره هااااااااااااااا

به من که تاحالا زیبایی هاش رو نشون نداده!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.