خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

عبادت های شیطانی !!! عبادت های بی تفکر

میدونم به این ایام ربط نداره ولی یهویی یادم افتاد. چند سال پیش شب قدر برای مراسم احیا رفتیم مسجد. تو مسجد پشت سرم چندتا دختر دانشجو بودند که یک سره حرف میزدن. حتی موقع قرآن خوندن هم سکوت نمیکردن. اصلا نمیفهمیدم دارم چی میخونم. دیگه بهشون اعتراض کردم و اونا هم با خنده و مسخره بازی جواب دادن و به هیچ جاشونم نگرفتند. خلاصه اخرهای مراسم بود و یه عده هم برای لحظه قران سر گرفتن تازه از در میومدن تو(نمادگرا) !!!! اقا همچین که قران رو سر گذاشتند . ورق برگشت و اینا توبه کار شدن و از کارهای قبلشون انابه کردن و من نمیدونم چطور شد که از من عذرخواهی کردن!!! هیچی دیگه نشستم پیش خودم دو دوتا چهارتا کردم و دیدم اگر به جای اون قرآن سر گذاشتند دستورات قران رو سرشون میزاشتن و محترم میشمردن دیگه هیچ وقت دچار اشتباه نمیشدن که بعد عذر بخوان. بله دوستان اینطوریه که یک سری نماد گرا شدن. راستش ایمانی که بدون تفکر باشه هیچ ارزشی نداره و موقتیه. ابن ملجم و شیطان هر دو نمازگزار بودن. تنها عاملی که باعث شد همه عبادتشون تباه بشه نداشتن تفکر به اضافه عشق خالص و واقعی به خدا بود. هزار سال هم عبادت کنی و هزاران قدر هم بیدار باشی وقتی بیداری در تفکرت نداشته باشی به هیچ جا نمیرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
الف ص دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 09:55

آفرییییییییییییییییییییییین

جایزه ام کو آقا معلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.