خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

عشقه دست دوم !!!

داشتم فکر میکردم اصلا دوست ندارم عشقه دست دوم باشم

یعنی کسی رو دوست داشته باشم و کسی من رو دوست داشته باشه که قبل از من همش تو فکر کس دیگه ای بوده و شاید هنوزم با خاطراتش زندگی میکنه

این منصفانه نیست منی که دلم رو خالی از عشق های زودگذر گذاشتم عاشق کسی بشه که هر لحظه کسی رو دوست داشته و هر لحظه به رنگی بوده

ولی متاسفانه باید این واقعیت رو درک کنم که اکثر پسرای مجرد که تو رنج سنی من هستند همشون چندین و چند عشق و شاید سرگرمی داشتند.

خب من هم ترجیح میدم زندگی خودم رو داشته باشم و بدون فکر به زندگی در نوع دیگه اش روزهام رو سپری کنم

هرچند آدمی همیشه دنبال چیزی به نام عشق میگرده و گاهی هوایی یک دل میشه که بتونه دوستش داشته باشه

ولی خب این احساسات زودگذر هست مثل روزهایی که میاد و مثل برق میره

 صحبتهای دختردایی عمیقا روم تاثیر گذاشته. فکر عشق دست دوم!!! فکره خیانت های زنجیروار!!! آدمهای دو روووو و ...

کلا جای خوبی زندگی نمیکنیم . جایی که اسمش دنیاست و از کلمه دنی مشتق شده!! دنی و پست!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:54 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
جانا سخن از زبان ما می گویی!...

سلام

z دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 10:27 http://www.lordofalonez.blogfa.com

سلام خاله ریزه میزه ! سال نوت مبارک !

سلام
سال نو تو هم مبارک گلمم

Haamed یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:04 http://www.haashmo.blog.ir

عشق دوم؟!!
این روزا عشق دست دهم هم پیدا میشه. پسر و دختر نداره. عین لباس هر روز یه دست عوض میکنن.

خوب اکثر برای دسته چندم دست دوم هم به کار میبرند.
راست میگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.