خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

تخلیه احساسی

تقریبا تمام افراد خانواده ما یا نقاشند یا شاعر

حتی عمه بزرگه هم طی الهامات غیبی در سن 70 سالگی و با وجود سواد کم تونست شعر بگه !!! روزنامه همشهری هم باهاش مصاحبه ای داشت!!!!

به نظرم این یک مزیت هست که ادم بتونه با هنری که داره احساساتش رو به بروز بده و به زبان بیاره

یه جور تخلیه احساسیه!!!!

چیزی که من ازش بهره مند نیستم!!!

راستش من تو اکثر زمینه ها استعداد معمولی دارم!!! یعنی همینقدر که اگر تلاش کنم میتونم در حدل معمول و قابل قبول تو اون زمینه موفق باشم

خیلی دلم میخواد یه هنری رو یاد بگیرم ولی از اونجایی که همه یا نقاش شدن یا شاعر هدفم نقاشی نیست!!! میخوام یه چیز تازه باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:45 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
الان هم هنرمندی عزیزم!...
همین ک داری مطالب وبت رو خودت می نویسی بدون این ک کپی کنی یعنی هنر!...
بوس و جیغ و دست و هوراا واسه نگار جوون هنرمندم...

سلامممم
بوووووووووووووس و جیغ و دست هوراااااااااا دوست جونم

الف ص چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 15:19

نویسنده بشو................

بلد نیستم بنویسم. سوژه داستان زیاد دارم ولی موقع نوشتن فضا سازی بلد نیستم

Haamed چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 13:19 http://www.haashmo.blog.ir

من قبلاً یه چند بیتی شعر گفته بودم.
شعر گفتن خیلی احساس میخواد.
چیز جدید؟ چی؟

تو دروان دبیرستان زیاد می نوشتم. ولی الان نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.