خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

چرا کلش بازی ادم های کم هوش هست ؟

خیلی از دوستا و همکارام کلش باز شدن!! این قضیه برام جالب بود و باعث شد برم تو بازار و دنبال آموزش برنامه کلش بگردم!!! من دنبال توضیح برنامه بودم. ولی به طرز عجیبی برنامه کلش در عرض چند ثانیه رو گوشیم دانلود و نصب شد!!!

خلاصه وارد محیط برنامه کلش شدم و دیدم این برنامه چیزی مثل برنامه ایسلند و دنباله همون بازیه بیزینسه!!! با این تفاوت که محیط از شکل داد و ستد در اومده و به محیطی جنگی تبدیل شده.

صفحات چت و گروه های دوستی و ... محیط رو جذاب کرده!!!

مسخره ترین چیزه ممکنه این هست که تو این بازی مراحل قابل خریداری هست. راستش اگر روزی خریدن لیسانس و دکترا امکان پذیر بشه به نحوی که بشه از هر بقالی خرید نه تنها مدرکش بی ارزش میشه بلکه احمقانه اس کسی 4 سال درس بخونه تا مدرک بگیره!!! مبالغ چند میلیونی که برای خریداری نقشه میپردازند تا پز بدن که ما هم آره (((: در حالی که این نشون میده که شما هم آررهههه !!! یعنی خر هستید!!!

این که این ملت نمیفهمند بازی برای سرگرمی هست نه برای بدست آوردن پول نشون میده که ادمهای با بهره هوشی پایین دنبالشند. چون هرچیزی باید در جای خودش بکار برده بشه تا ارزش داشته باشه

ادمهایی که دنبال این بازی هستند حتی متوجه نمیشن که با این کارشون به اقتصاد هم ضربه میزنند و این یعنی کم هوشی!!!

دوستی تعریف میکرد که همسرش ساعت 2 شب بیدارش کرده تا برنامه رو تبلت اون دانلود کنه !!! این دیگه واقعا نشونه نبود هوش اجتماعی تو اون ادمه !!!  در حالی که تمام دنیا هوش اجتماعی رو فهمیدن ما داریم به یک سمت دیگه میریم. حتی هوش اجتماعی از ضریب هوشی هم مهم تره . چیزی که باعث شد ایرانی با وجود تیز هوش بودن هیچ وقت پیشرفت نکنه و الان روز به روز از لحاظ هوشی پس رفت کنه!!! زیاد وارد بحث هوش اجتماعی نمیشم ولی با کمی تحقیق میتونید بفهمید که هوش اجتماعی مهم تر از هر چیزیه

خلاصه این که محیط بازی کاملا شیطانی و با هدف ساخت شده و کسی که واردش میشه و ادامه میده بدون شک فریب خورده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.