خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

گردباد

چند شب پیش خواب عجیب و جالبی دیدم

خواب دیدم با چند نفر که الان یادم نیست کی ها بودند بیرون بودیم که یک گردباد سیاه اومد سمتمون

تو این فکر بودم که وقتی طوفان  و گردباد میاد کجا باید پناه گرفت!!!

ادمها و اشیا تو هوا معلق بودند !!! در ضمن فضا طوری بود که فکر میکردم جایی امن نیست و ممکنه اشیا رو سرمون سقوط کنند پس از دیوارها فاصله گرفتیم.

تو این فکر بودم که از معلق بودن تو هوا نجات پیدا کنیم برای همین فکری به ذهنم رسید و به اطرافیان گفتم همه دستای هم رو  محکم بگیریم همه دستای همو گرفتیم و نشستیم. چون سنگین شده بودیم هیچ بادی نمیتونست ما رو از زمین بلند کنه!!!

وقتی بیدار شدم هیچ تعبیری برای این خواب پیدا نکردم جز اینکه اگر متحد باشیم و همدل هیچ گردبادی نمیتونه ما رو شکست بده . هیچ چیزی ما رو نمیتونه معلق کنه!!! با هم بودن سنگینی میاره و باعث میشه مقاوم تر باشیم

نظرات 3 + ارسال نظر
الف ص یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:57

طوفان نماد حادثه و اتفاقات زندگی است......
اگر همدیگه رو یاری کنیم از گزند اتفاقات در امان می مانیم..

دقیقااااااااااااااااااا
خیلی خوشم اومد از فکری که تو خواب به ذهنم رسید. هرچند کمی کودکانه بود ولی خب معنای جالبی داشت

سمیرا نامجو یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 09:51 http://tehran65.blogfa.com/

سلام جیگریییییییییییی...چیطور میطوری؟؟؟؟؟؟

سال نوتم موبارکککککککککککککککک..

میگمااااااااااا:

تعبیر خودت درسته

سلام به روی ماهتتتتتتتتتتتتت
خوبم گلم
تو چطووووووووووری عروس خانومه خوشگل

Haamed شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 23:01 http://www.haashmo.blog.ir

در مورد سیگار موافقم. داداشم سیگار میکشه هر وقت با سیگار میاد پیش من تو دلم هی بهش بد و بیراه میگم و وقتی هم میره باید در رو باز بگذارم بوش بره.گوشش هم بدهکار نیست کی از بوی اون خوشش میاد کی بد.
من خیلی وقته زیادی خواب میبینم. خیلی.

اکثریت غیر سیگاری از بوش بدشون میاد. در اصل شاید اگه از بوی سیگار خوششون میومد میرفتن سیگارری میشدن پس در هر صورت سیگار کشیدن جلوی غیر سیگاری ها کار بی ادبانه و نشونه بی احترامی به حق اون ادمه
چند وقت بود خواب نمی دیدم ولی دوباره شروع شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.