خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

یعنی چی واقعا

چرا وقتی به کسی زل میزنم و یا باهاش دعوا میکنم اگه تو چشام نگاه کنه یهو ساکت میشه

خخخخ گاهی فکر میکنم چشام خیلی ترسناکه

یعنی انقدر جذبه دارم ؟؟؟؟

کلا یه روزهایی حس میکنم ادما از نگاهم فراری اند. یعنی تا به کسی نگاه میکنم انگار میترسه!!!!

فرق نمیکنه دختر یا پسر بودنش!!! کلا میترسههههه . خخخ

اگه با کسی دعوا دارید بگید بیام یه نگاه میندازم بهش دیگه دهنش بسته میشه و دمش رو میزاره رو کولش میره

نظرات 2 + ارسال نظر
زبله سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 19:05 http://lee-aad.blogfa.com

فکر کنم بخاطر قاطع بودنته...منم مث تویم..طرف میفهمه هرچی چس چس کنه برا ما فایده نداره برای همین ترجیح میده سکوت کنه...چون میدونه هیچکدوم از روشهاش به کار ما نمیاد..امثال ما دیر عصبانی میشن اما اگه عصبانی بشن دلیل محمکی برای عصبانیتشون دارن..و تا خشمشونو نریزن بیرون راحت نمیشن..

پس واسه قاطعیته
فکر کنم همینی که گفتی هست

الف ص چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 13:57

ذل = ذلیل
زل = خیره

تصحیح می شود آقا معلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.