خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

امان از ادمهای پر حرف

همکارم رفته برای بخش بازنشستگان ماهنامه شرکت مصاحبه تهیه کنه یارو گوش مفت گیر اورده حالا حرف نزن کی حرف بزن

اصلا ولش نمیکرده . فکر کنم طناب پیچش کرده در نره

همکارم هم اولاش با انرژی حرفاش رو تایید میکرد. وسطاش یه جوری بله میگفت که از صدتا خفه شو بدتر بود

خلاصه من که نشستم فایل صوتیش رو گوش کنم تا بتونم پیاده کنم از صبح وقت گذاشتم نرسیدم تمومش کنم

الان برگشته با پست اکسپرس یک سری حرفاش رو که جا مونده بود رو تو برگه نوشته فرستاده |:

خداوندگارااااااااا حرفی ندارم جز توبهههههه . این چی بود خلق کردی !!!!!!!!!!!!!!

یک مقدار آروم تر خلق میکردی. یواش تر خلق میکردی. اصلا رو دهنش قفل با سنسور مرکزی میزاشتی . مغز ما رو خورد ای هوارررررررررررررر ای الناس بیاید نجاتمون بدید .

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 18:17 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
فدات عزیزم...
دو صفحه دست نویس تو حلقش!...

سلام
اره تو حلقش
واقعا من فکر میکردم تموم شد و خوشحال بودم ولی بعد دیدم تازه کلی حرف نگفته هم داشته

زبله سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 19:00 http://lee-aad.blogfa.com

چقدر جیغ و داد میکنی..

آخههه نمیدونی چقدر حرف زد!! دقیقا 20 صفحه شد . در حدود 7000 کلمه تو یک ساعت و نیم حرف زد. اونم بی وقفه

الف ص سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:37

بعضی ها ژن حرف زدنشون بیش فعاله.........غصه نخور........ خوب میشه

بعد میان میگن خانوماااا پر حرفند
از بیش فعالی گذشته

مینا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 23:57 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام عزیزم...
والاا چی بگم...
ببخش نازنینم مجبور شدم کلی بخندم...
من باشم ازش تشکر می کنم ک باعث شده این پست رو بذاری تا موجبات خنده و شادی جمعی مثه من رو فراهم کنی!...

سلام
خوشحالم که خندیدی
نمیدونی چی بود خواهر . یک ساعت و سی دقیقه یک تنه حرف زده بعد به علت ضیق وقت نتونسته باقی حرفاشو بگه دو صفحه هم دست نویس فرستاده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.