خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

هی روزگار

من از هفت سالگی روزه گرفتم! اونم نه کله گنجشکی روزه کامل

منتها این چند ساله واقعا معده ام اونقدر داغونه که روز روزشم هم بدون روزه حالم بده

چه برسه به اینکه بخوام روزه بگیرم

منتهای قضیه یک سری ادما هستند که اونقدر خودشون رو باشعور و با فهم میدونند که به خودشون اجازه قضاوت در مورد معده من هم میدن!!

اینجور ادما بیشعورترین ادما هستند!!!

نمیدونم چرا ولی گاهی فکر میکنم خدا هم به آدمای بی شعور خیلی میدون داده و یه جورهایی خیلی باهاشون کنار میاد|:

کاش منم بیشعور بودم

بازیگری که فقط به بی اخلاقی شهره است

چند روز پیش داشتیم برنامه ستاره بیست رو می دیدیم که صحبت بی اخلاق بودن بعضی بازیگرا و افراد سرشناس پیش اومد

که من در مورد یکی از بازیگرا که تو یکی از رستوران های کاشان دیدیم گفتم

این اقا انقدر بی شخصیت بود که به ما و همکارامون گفت که بروید رستوران رو بهم زدید

در حالی که ما فقط مشغول صحبت کردن با هم بودیم. فقط چون با تور رفته بودیم تعدادمون زیاد بود. شاید کمی صدا زیاد بود.

وقتی حرف و صحبت من تموم شد طرف مقابل حرفم رو تایید کرد و گفت اون بازیگری که اسمش رو اوردی تو محله زرکش و امیریه به بی اخلاقی معروفه و تا به حال درباره رفتار زشتش شنیده !!!

آقای رضا تو کلی

واقعا باعث خجالت و شرمساریه که اینقدر به بی اخلاقی مشهورید !!!

شما هرچی دارید از صدقه سری ما تماشگران تلویزیونه

خجالت بکشید

امیدوارم مردم کمتر برای اینجور بازیگرای بی اخلاق و بی فرهنگ ارزش قائل بشن تا خودشون رو یکم جمع کنند

و همچنان نت داغونم - رجوع شود به پست قبل

و همچنان !!!!!!!!!!

مشکل چیه

وقتی میخوام بیام وبلاگتون رو بخونم با یه همچین پیغامی مواجه میشم

This page can’t be displayed
  • Make sure the web address http://khoneyeehsas.blogsky.com is correct.
  • Look for the page with your search engine.
  • Refresh the page in a few minutes.

البته ادرس وبی که به عنوان مثال گذاشتم واسه سمیراست. ولی کلا همه وبلاگاتون رو اینجور نشون میده

اینترنت خر است و حتی بعضی سرویس های ارائه دهنده خدمات وبلاگی

نمیدونم چرا چند روزه وبلاگ های بلاگ اسکای باز نمیشه

اصلا نمیدونم واسه من اینطوره یا بقیه هم همینطور