خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

روزهای عجیبه عجیب

این خیلی عجیبه که من هر صبح وقتی دارم از این طرف خیابونمون رد میشم ناخوداگاه وقتی به مهدیه محلمون میرسم سرم رو میکنم اون دست خیابون و جمله یا مهدی جهان در انتظار توست رو میخونم.

کاملا غیر ارادیه ولی امروز برام جالب شد (:

بهش فکر کردم و همون لحظه نوشته یک پل عابر رو خوندم. کاری که هیچ وقت نمیکنم

انتظار برخاستن است!!!

حس میکنم فقط میتونم بگم خیلی هایی که الان میگن ارزوشونه امام زمان ظهور کنه . اگر بیاد دشمنش میشن و باهاش میجنگن

چون برخلاف منافعشونه!!!!!!!! کاری که اون عده که با امام علی بیعت کرده بودند کردند.

روز قبل از ولادتشونه و به صورت اتفاقی این مطلب به ذهنم رسید و لازم دونستم بگم

نظرات 4 + ارسال نظر
زبله شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 13:56 http://lee-aad.blogsky.com/

سلام خاله ریزه جونم...فعلا اومدم تو این ادرس..ولی اصلا حس نوشتن ندارم

هازارد سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 10:28 http://bio9.blogsky.com

دقیقا همینطوره....
هر جی کله گنده تر باشن احتمال برعلیهش شدنشون بیشتره!!!
من امشب از خونه بیرون نمیام... حتی نمیام سر کار... چون مردمه شهرم یه جوری میریزن توی خیابون و جشن و پایکوبی میگیرن که روم نمیشه بهشون نگاه کنم...:(((( امشب مظلومترین فرد خوده آقا صاحب الزمانه

بوسه زندگی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 10:22 http://kisslife.blogsky.com/

بابا مگه نمی بینی چقدرررررررررررررررررر منتظرن و برخواستن؟؟!! همه اش منتظرن

دست و جیغ و هووووووووووووووووووووورا تولده عید شما مبارککککککک

الف ص سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 07:50

پیشاپیش بر شما مبارک باشه........

مرسی
همچنین بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.