خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

نمیدونم چهره ام ایراد داره

یا نوع حرف زدنم باعث میشه

یا شایدم صدام دلیلشه

ولی من از اون دسته ادما هستم که قضاوتهای ناجوری در موردم میشه

هیچ وقت دوست داشتنی نبودم. حتی برای اونهایی که بهشون کمک کردم یا حتی در موردشون دلسوز بودم

دقیقا همیشه محکوم بودم به اینکه شاید میخوام مطرح بشم. یا دارم وانمود میکنم به چیزی که نیستم

رو راست بگم حتی تو ارتباط برقرار کردن با بچه ها هم مشکل دارم. اکثرا میخوان از رفتار خوبم سو استفاده کنند

حتی یک بچه هم اینو میفهمه!!! گوشیم شده وسیله بازیشون!!!

کلا این روزها خیلی سرد شدم. دلم نمیسوزه . بیخود برای کسی ناراحت نمیشم

کلا سنگ شدم . سنگ . تمام محبتام از سر زبونه و لا غیر

نظرات 4 + ارسال نظر
الف ص جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:28 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

بلاگفا از کما خارج شد

به سلامتی

ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:04 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

سلام آبجی نگار عزیز خوبی؟
بلاگفا بلاخره درست شد

اینطوری فکر نکن ما خیلی دوستت داریم خیلی هم دوست داشتنی هستی

سلام
مرسی
لطف داری داداش میلاد

امین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 20:29

منم همین حس رو دارم
خب اینطور که میگی واسه اینکه حسودیشون میشه خب
مثل من که یه مشت ... همه دور و اطرافم رو گرفتن , و یکی از یکی بدترن
بچه ها رو هم میفهمم چی میگی , متاسفانه پیش اونایی که باید ساکت و آروم باشن شلوغن و اذیت میکنن و حرف گوش نمیدن ولی برعکس پیش اونایی که نباید باشن نفس نمیکشن و آروم هستن .
خوشم از بچه شلوغ نمیاد و مخصوصا پدر و مادری که بلد نیستن و نمیخوان بچه رو درست تربیت بکنن .
منم هر موقع گیر میارن گوشیم رو میگیرن و میرن بازی میکنن .

نمیدونم چرا گاهی منم همین فکر رو میکنم!!!
حسودیشون میشه

منم از بچه های بی ادب و شلوغ بدم میاد یادم نمیاد تو بچگی اینطور بوده باشم

هازارد چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 18:56 http://bio9.blogsky.com

حل میشه...
یه مدت بگذره بهتر میشه

حل که نشد هیچ
مثل اسید ما رو تو خودش حل کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.