خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

دل ریش شدم

من که مرد نیستم

اما ... اما...

دلم ریش می شود

ریش اش را گرو میگذارم . خدایا کاری کن

از دیشب تا حالا حدود 5 ساعت گریه کردم اونم بی وقفه !!!  دیگه حس میکردم شدم شبیه اون شخصیته تو کارتون سرندیپتی که وقتی گریه میکرد تموم نمیشد

ماحصلش شد این جملات که همشون هم دردهایی هست که میکشم

خدایا نمی بینندت فکر میکنند جایت خالیست. بر مسندی میشینند که جز جای تو جای احدی نیست. خدایا چیزی نمیخواهم ... فقط کمی پیدا شو ... - درد میکند قفسه سینم قفسی تنگ تر از این نیست

آدم های این حوالی... میخواستم بگویم ادم های این حوالی ... ولی ادمی این حوالی نیست.... بگذریم

حالتان خوب است؟

* دیشب اونقدر گریه کردم و شکایت کردم!!! از کسی که واقعا قضاوتهای نادرستش همیشه ازارم می داد.

به خدا گفتم خدایا این روزه دار تو بود ها اینجور دلم رو شکست. اینجور نمک به زخمم پاشید

نظرات 4 + ارسال نظر
زبله چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:23 http://lee-aad.blogsky.com

چرا اینقدر درگیریییییییییییییییی تو....یکم زندگی رو اسونتر بگیر دختر..اخرش همه ی ما عقبتمون مرگه..زیاد به اعمال دیگران خیره نشدی...خیره شدی عمیق نشو..عمیق شدی حرص نخور...میگذره بخدا..یکم بیخیالتر زندگی کن..

چقدر بیخیال باشم

ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:57 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

آدمِ بد را هر طور که هست تحمل می کنم
کاسه صبرم از آدم هایی لبریز است
که با ادعای خوب بودن، بدی می کنند

لایکککککککککک
اونم نه یک لایک معمولی
یک لایک گنده

هازارد یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 19:42 http://bio9.blogsky.com

کاش دنیا جور دیگر بود...........خدا با مردمانش مهربان تر بود

از این بیچاره مردم یاد میفرمود

بشر در گوشه مهراب خلوت های جان افروز

نشسته در پس سجاده ی صد نقش حسرتهای هستی سوز

به دستش خوشه پر بار تسبیح تمناهای رنگارنگ

نگاهی میکند

سوی خدا

از آرزو لبریز

به زاری از ته دل یک دلم میخواست میگوید

لایک

الف ص یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:09 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

برای این پستت هم جواب اختصاصی دارم...... اما به صورت عمومی وخلاصه اش اینه که با خدا آشتی کنیم تا خدا کمک مان کنه ......

کاری نداره گفتنش
ولی خیلی ها اگه جای من باشند خیلی زودتر از این استفاء می دادن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.