خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

کودکی که فلسطینی نبود

تمام صورت و بدنش با سیگار سوخته بود

تمام بدنش با چیزی بریده و زخمی بود

کودک فال فروش مترو بدجور فکرم را به خود مشغول کرد

من فکر کردم و فکر کردم

به اسرائیلی که مسلمانی را می کشد!!! به اسرائیل داخلی و صهیونیست جنایتکار و آزاد

من به این فکر میکنم که چطور به راحتی و ازاد این صهیونیست داخلی جنایت میکند

چرا کسی نیست که مجازاتش کند

مشت ها را باید بر دهان کسانی زد که فقط شعار حمایت از کودکان می دهند

شعار مقابله با صهیونیست

و کودکانی در کنارشان هستند که شکنجه می شوند و آنها هرگز دیده نمی شوند

نظرات 3 + ارسال نظر
هازارد چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:44

هع....
پس چرا دسته دزدهارو قطع نمیکنن؟؟؟

چون اگر بخوان دست اونا رو قطع کنند باید گردن خودشون هم قطع بشه
چون خودشون شاه دزدن

هازارد سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:16 http://bio9.blogfa.com

با آنا موافقم....
ولی مطمئن نیستم اینی که گفت توی اسلام باشه....
اسلامه امروزه ما تحریف شدس!!!

خب این چیزایی که تو قوانین ما هست بنا به گفته خودشون از قانون استنتاج شده و ریشه قرانی داره

آنا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 13:06 http://aamiin.blogsky.com

وقتی در اسلام پدر به عنوان ولی دم می تونه حتی بچه را بکشه شما انتظار داری برای چند تا زخم ناقابل!! مجازات بشه؟

چی بگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.