خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

مرگ واقعی یعنی این

باور کن ادمها وقتی میمیرند که ارزوهایشان مرده باشد

معده ای که درد نمیکند

الان دو هفته اس که خبری از معده درد نیست

زندگی بدون معده  درد واقعا عالیه !!!

خیلی چیزای ساده ای که هیچ بنی بشری بهش فکر نمیکنه برای من ارزو شده !!! یکیش این بود که یک روز رو بدون معده درد بگذرونم

راستش فکر میکنم هیچ دلخوشی ندارم و این درد معده و حساسیت و سرفه و ... بیشتر  بهش دامن زده

نمیدونم خدایا یا خودت بیا جای من زندگی کن و دردهامو ببین یا یکی دیگه رو جای من بزار تا بفهمه چی میگم

یک سری چیزهاست که هیچ کس نمیفهمش جز خودم !!! یک سری دردهای روحی و یه سری مشکلاتی که قابل بیان شدن نیست

نمیدونم چرا نه میتونم بودن خدا رو باور کنم و نه نبودنشو (:

در حالی که میگم نیست میگم هست



خنده ام را دزدیدند

چند روز پیش یکی از همکارا سوال عجیبی کرد

خانم فلانی تو چرا هیچ وقت راحت نمیخندی !!!؟؟؟

انگار اصلا نمیتونی بخندی

گفتم اره چون یه چیزایی تو زندگیم دیدم که نمیتونم بخندم




راستش سالهاست که با صدای بلند نخندیدم

راستش سالهاست که فقط سعی کردم ادای بلند خندیدن رو در بیارم

راستش خنده را از من دزدیدن


مواظب خنده هاتون باشید

کسی که از خودش بیشتر زیست

وقتی بچه بودم پدرم همیشه میگفت من 20 سال بیشتر از پدرم زندگی کردم 

خوب که فکر میکنم من از خودم هم 20 و خورده ای سال بیشتر زندگی کردم

این فقط یک معنی دارد که  من سالهاست روحا مرده ام ولی جسما دارم زندگی میکنم

زندگانی نباتی - و زندگانی حیاتی

و زندگی روحانی !

همه اش با هم فرق دارد