خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

دخترم !!!

از بچگی تصورم این بود که اگر یک روز بچه دار شدم، حتما دخترم بچه اس !!!!

همیشه هم تصور میکردم که موهاش رو خرگوشی می بندم و یک لباس صورتی خوشگل تنش میکنم و به سرشم پاپیون میزنم

برعکس تصوراتم بارها و بارها تو خواب بچه ام رو پسر دیدم |:


همین دیشب یک خوابی دیدم که وقتی بیدار شدم هم متعجب شد و هم کلی بهش خندیدم!!!


خواب دیدم تو بیمارستانم و بچه دار شدم . بعد بچه رو بغل کردم و دارم بهش شیر میدم و این وسط یهو فهمیدم پسره !!! هیچی گفتم کوفت بخوره !!! بزار همینجوری لاغر بمونه . (خیلی بی رحم بودم تو خواب )

بچه رو گذاشتم کنار و مشغول حرف زدن شدم اصلا یادم رفت وجود داره

اونقدر که بچه رو برداشته بودند و من یهو فهمیدم دزدیدنش  و شروع کردم به گشتن دنبالش


نظرات 3 + ارسال نظر
هازارد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 10:46 http://bio9.blogfa.com

منم همه بهم میگن تو بچت پسر میشه... خودم هم همین تصور رو دارم

اکثرا اونایی که خیلی شیطونند رو میگن بچشون پسر میشه
شیطون بلا

الف ص سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 14:50 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

من برای خودم یه پا معبر هستم.تازه میگی فکر کنی درست باشه؟؟
البته تعبیرش بیشتر از اینهاست........خلاصه اش را نوشتم

معلم سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 09:40 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

بچه نماد آرزو میتونه باشه.......
آرزوهایی که داری با واقیعیت های زندگیت جور درنمیاد.اینکه دختر میخواستی ولی پسر دار شدی یعنی چی فکر میکردی چی شد.
اینکه بعد از فهمیدن اینکه پسر هست و او را دزدیده اند و داری دنبالش میگردی یعنی باید به تقدیر اعتقاد داشته باشی .

فکر کنم درست باشه تعبیرت چون اکثر آرزوهای من چپکی در میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.