خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

موضوع انشا ثروت بهتر است یا اخلاق

این روزها یکی از بحث های داغ من و خواهرام این بحثه که ثروت بهتر است یا اخلاق

دلیل این قضیه هم تنها یک چیز میتونه باشه

وجود خواستگارهایی که نمیدونم چطور و یهویی انقدر زیاد شدن !!!

فکر کنم همه عزمشون رو جزم کردن که به هر نحوی شده ما رو شوهر بدن

خواهر بزرگه شدیدا معتقده که پول حرف رو اول رو میزنه و میگه تجربه این رو بهش ثابت کرده چون در هر صورت مردهای خیانت کار زیادن و کلا جنس مرد رو بد میدونه و میگه حداقل با پول میشه خیلی مشکلات رو حل کرد

ولی من و خواهر کوچیکه برامون پول در درجه اخر ملاک قرار میگیره و چون استقلال مالی داریم اصلا برامون فرق نمیکنه طرف خونه داشته باشه یا مستاجر باشه یا حتی ماشین داشته باشه یا نه و فقط اخلاق طرف و خلق و خو  رو مهم میدونیم

این وسط همیشه برعکسه و خواهر بزرگه ادمایی مظلوم و خوش برخورد و کم درامد بهش معرفی میشن

و من و خواهر کوچیکه ادمایی که وضع مالی انچنانی دارند و اصلا گاهی گروه خونیشونم به ما نیومده میان خواستگاری |:

اوضاع مسخره ای هست - من که از سیاست بدم میاد ادمایی که دستی تو سیاست و نظام دارند همیشه جذبم میشن و ...

دلم میخواست سرم رو میزاشتم می مردم اصلا دلم هیچی نمیخواد. چون هرچی فکر کنم برعکس اتفاق می افته

البته این اولین باری نیست که همچی برعکس دلخواهم پیش میره !!! دقیقا هرچی نسبت به چیزی علاقه نشون میدم از بین میره یا ...

ولی کلا به یه چیزی اعتقاد دارم این که با هرکی ازدواج کنم از سرش زیادی ام . این نشونه غرورم نیست. نه . چون زیادی کم توقع بودم و اگر ازدواج کنم حتما بدبخت میشم. ادم حتی باید از خدای خودش هم توقع و خواسته های زیادی داشته باشه!!!!!!!! دقیقا توقع من اونقدر کمه که اگر کسی بشنوه حتما من رو احمق میدونه و کلی بهم میخنده


نظرات 5 + ارسال نظر
هازارد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 10:55 http://bio9.blogfa.com

مستنده سکرت رو دیدی؟؟؟ از چیزایی که خیلی میترسی و بدت میاد بهشون فکر نکن....
در عوض چیزایی که دوس داری رو تصور کن!!!
قسمت آخره حرفت رو من در مورد خودم صادق میدونم:))))))
یعنی منم از سره همه زیادم!!!!:|

دیدم ها ولی از طریق تلویزیون نه به صورت مستند در زندگی خودم

سمیرا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 07:10 http://tehran65.blogfa.com/

اوه اوه اوه..باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

میبینم که پاشنه ی در رو کندن اینا

بعله دیگه....واسه این دختر انقده جیگر بایدم اینجور شاه بیاد با لشکرش

شاه زاده ها دور و ورش
.........................
حواستو فقط خیلیییییییییییییی جمع کن ..خیلیییییییییییییی

اول اخلاق و سلامت و بدم انقدی داشته باشه که دستش برسه و به قولی

شرایط اداره ی زندگی رو داشته باشه

(آیکون سمیرای چار تا پیرهن بیشتر پاره کرده)

نه دیگه معرف ها گویا خیلی دست به کار شدند و میخوان زودتر ما رو بفرستند بریم. وگرنه کسی ما را دوست نداشته بید
والا من انقدر کم توقعم که گاهی فکر میکنم اگه مریض هم بود بازم مشکل نداره . اصلا حتی به فلج بودنش هم فکر کردم فقط گفتم اخلاق داشته باشه !!!!!
ولی هرکی میاد اصلا یه جورهایی خشکه مقدسه یا اخلاقای عجیب داره . برعکس همه چی دیگه اش از لحاظ مالی و غیره اوکیه

زبله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:28 http://lee-aad.blogsky.com

تو خیلی دختر عاقل و فهمیده ایی هستی...انشالله خدا قدر قلب پاک و مهربونت بهت بده..مطمئنم تو یه روز خیلی خیلی خوشبخت میشی و حسرت خیلیا...تو لایق بهترینهایی...اینو از صمیم قلب میگم..من خیلی وقته که میشناسمت و از درک و شعور بالات با خبرم...مطمئن باش خدا همیشه همراهته..

مرسی
دعام کن هرچی خیره پیش بیاد

معلم... شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 14:04 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

اخلاق مهمتره.......پول با کار وتلاش بیشتر بدست میاد. با قناعت و کم توقعی و صرفه جویی و.......میشه زندگی کرد اما با بی اخلاقی به هیچ وجه زندگی امکان پذیر نیست........با درآمد کم مرد میشه زندگی کرد اما با چشم چرانی یا دوست بازی یا اس بازی با نامحرم به هیچ وجه...

به نظر منم خیلی مهمتره . ولی این خواهر بزرگه و بعضی بزرگترهای دیگه یه حرفایی میزنند که ادم متعجب می مونه

بوسه زندگی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:29 http://kisslife.blogsky.com/

به نظر من اخلاق از پول خیلی مهم تره ، فاصلشون از هوا تا زمین! مردی که اخلاق نداره به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره ! اصلا ارزش ازدواج هم نداره ... و با بز برابری هم نمیکنه حتی :دی

یک کاری کن ، حالا از اونا که خوشت نمیاد خوشت بیاد اینجوری برعکس میشه !

خواهر بزرگه معتقده مردا که اصلا اخلاق ندارند!!! همش ظاهریه
پس همون پول باشه بهتره!!!
ولی من و خواهر بزرگه هی میگیم پولی که با بی اعصابی باشه بدرد قبرستون میخوره . اصلا همه دارایی خودتم می بخشی که نجات پیدا کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.