خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

معده ای که درد نمیکند

الان دو هفته اس که خبری از معده درد نیست

زندگی بدون معده  درد واقعا عالیه !!!

خیلی چیزای ساده ای که هیچ بنی بشری بهش فکر نمیکنه برای من ارزو شده !!! یکیش این بود که یک روز رو بدون معده درد بگذرونم

راستش فکر میکنم هیچ دلخوشی ندارم و این درد معده و حساسیت و سرفه و ... بیشتر  بهش دامن زده

نمیدونم خدایا یا خودت بیا جای من زندگی کن و دردهامو ببین یا یکی دیگه رو جای من بزار تا بفهمه چی میگم

یک سری چیزهاست که هیچ کس نمیفهمش جز خودم !!! یک سری دردهای روحی و یه سری مشکلاتی که قابل بیان شدن نیست

نمیدونم چرا نه میتونم بودن خدا رو باور کنم و نه نبودنشو (:

در حالی که میگم نیست میگم هست



نظرات 2 + ارسال نظر
هازارد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:07 http://bio9.blogfa.com

منم یه مدت بود دعا میکردم از معده درد خلاص شم!!!
انقدر اذیتم میکرد توی خواب ناله میکردم و همه اذیت میشدن!!!
الان الحمدالله خوبم... چون بی خیالتر شدم و چیزایی که اذیتم میکنه رو از خودم دور کردم

خدا رو شکر

معلم... یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:42 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

اگه معده ات درد نکنه خدا هست اگه درد کنه خدا نیست.......
پس به معده بستگی داره

اگر دردم یکی بودی چه بودی
اگر دردم دوتا بودی چه بودی
اگر دردم سه تا بودی چه بودی
اگر دردم صدتا بودی چه بودی |:
اره اقا معلم درد من رو خودم میدونم و بس
حتی خدا هم نمیدونه . وگرنه یکیشو رو کم میکرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.