خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

دنیا به هیچ نمی ارزه

واقعا هرچی فکر میکنم تمام لذت های دنیا مفت نمیگذره

تازه این برای اونایی هست که از دنیا لذت میبرند

من که همشو هر روز بالا میارم


این اصلا عادلانه نیست که ادمی بدون اختیار خودش تو این دنیا زندگی کنه بدون انتخاب باشه و برچسب مختار بودن رو پیشونیش باشه و بعد هم بخوان تو اخرت بابتش مجازاتش کنند

اصلا نمیدونم انگیزه نوع بشر برای زاد و ولد چیه که هرکی تو این دنیا زندگی میکنه کلی زجر و بدبختی می بینه مخصوصا اگر بخواد خوب باشه که اونوقت تا جونش رو بالا نیاره و به زمین و زمون فحش نده و با خدا دعوا نکنه دست از سرش بر نمیدارند

حالم از همچی بهم میخوره و این از خوشی زیادی نیست که میتونم راحت زار بزنم

اصلا من نمیدونم مگه واسه تولدم ازم سوال شد . اگه شده اون زمان خر بودم بچه بودم نمیفهمیدم . ادم از یک نی نی چه انتظاری داره که از یکی که متولد نشده انتظار فهم داشته باشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
هازارد شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:31 http://bio9.blogfa.com

ولی من پاداشم رو دارم میبینم.... و باهات مخالفم!!!

سحر سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 15:16 http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
9865

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.