خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

چقدر همچی تلخ است

گیریم من خوشبخت ترین ادم جهان بدون یه دونه مشکل


وقتی خبر بدی میشنوم تمام وجودم اونقدر  پر از درد میشه انگار تمام درد رو من کشیدم

دیشب به طور اتفاقی یکی از کلیپهای سقوط جرثقیل رو دیدم

دیروز هم قضیه جنایت اسایشگاه معلولین رو شنیدم

صبحم که اون پرنده مرده نزدیک شرکت


کاش میتونستم مثل خیلی از ادما اصلا به خدا اعتقادی نداشته باشم. زبانا میگم ولی خب فکر کنم تو ناخوداگاهم قرار گرفته که خدایی هست و همین باعث میشه خیلی اسمشم بیارم

خدایا انسان بودن خیلی درد داره . خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی . دیشب که گریه کردم جوابم رو ندادی. کلا میگن بدون جواب بهت اعتقاد داشته باشم. بدون دیدنت. بدون هیچی !!!!!!!!!!!!!!!!!!! چطوری تحمل میکنی این همه سختی و مصیبت رو که به ادما داره هر روز وارد میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مهربونیت کوش !!!!!!!!!! گیریم ما ادما برای بهشت و ازمایش تو این دنیا اومدیم این همه موجود در سراسر جهان غیر از انسان واسه چی اونایی که حتی شاید نفعشون به انسان نرسه . نمیشه گفت که اونا هم واسه ما خلق شدند!!!!!!!!!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
هازارد چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:14 http://bio9.blogfa.com

1.خدا مهربونه و داره محبتش رو پخش میکنه توی دنیا... اینکه ما به محبتش تی پا میزنیم تا بیفته توی جوی آب مشکل از خدا نیست... از اعماله ماست
2.میخوای صدای خدا رو بشنوی به گوشهات توسل نکن....
به دلت توسل کن .....
شرطش هم اینه که دلت خالی باشه تا صدای خدا توش بپیچه!!!!!!
3.اینکه خبر بد میشنوی دگرگون میشی خوبه.... ولی نباید زندگی رو به کامه خودت تلخ کنی....
اگه میتونی کاری بکنی بکن وگرنه غصه خوردن چیزی رو حل نمیکنه

این بود انشای من:))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.