خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

کاش پنجشنبه زودتر بیاد

چی میشه پنج شنبه زودتر بیاد من برم امتحان بدم

الکی مثلا خیلی درس خوندم!!!!

دعا کنید حداقل ده بیست چهل کردن جواب بده

چیکار کنم خب!!هفده تا درس پاس کردم تا اینجا رسیدم، مشکل برام پیش اومد این سه تا درس رو  اصلا نخوندم

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 07:23 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام عزیزم...
شما تا 5 شنبه حداکثر تلاشت رو بکن...مطمئن باش بی جواب نمی مونه...
انشاا... ک بعد از امتحان پست خوش حال کننده ای بذاری ک امتحانم رو خیلی خوب دادم...
مراقب خودت و دل مهربونت باش قند عسلم...

سلام به روی ماهت

یعنی من الان انیشتن هم باشم نمیتونم سه تا کتاب رو تا پنج شنبه تموم کنم. اونم سه کتابی که هیچ وقت نخوندمش
خخخ راستش رو بگم حتی اگه بخونم موفق نمیشم یکیشم تموم کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.