خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

حوصله ندارم

امروز صبح مجله ها رو بسته بندی کردم و فرستادم

دیگه کاری نموند !!!

روز  واقعا مسخره ای بود !!!

فردا ازمون نهایی شرکته

هیچی نخوندم. امیدوارم تستی باشه

مادر اصلی من کیه

وقتی بچه بودم "حدودا 8 ساله " یک روز که خیلی دلم شکسته بود به خاطر درد بی مادری و بی مهریش خیلی گریه کردم.اون موقع به امام حسین خیلی ارادت داشتم. یادمه تو دلم گفتم خوشبحال شما که بهترین مادر عالم رو داشتید.

انگار یهو یه چیزی ته دلم گفت خب تو هم میتونه مادرت حضرت زهرا باشه . اصلا اونا یتیم نواز بودن ازشون بخواه !!!

راستش بعدن فهمیدم اونچیزی که تو بچگیم فهمیدم عین واقعیته !!! مادر واقعی همه ما حضرت زهراست. یعنی مادر معنوی ماست که مهمتر از مادر دنیاییمونه !!!

نمیدونم چرا ولی حس میکنم که همه ما دیدیمش!!! یعنی یه جورایی قبل از اومدن تو این دنیا

خیلی بدبختم که همچی رو مثل اب خوردن فراموش کردم

فرهنگ و تمدن مدفون شده زیر خروار ها زباله

تو یک سایت مطلب جالبی خوندم

در مورد جریمه ریختن زباله در کشورهای مختلف

مثلا در ژاپن هرکس کوچکترین زباله  و یا اب دهان روی زمین بریزه تا 160 ین جریمه میشه

در کشور هلند و سنگاپور و ... خیلی کشورهای دیگه هم جریمه های سنگینی برای متخلف در نظر  میگیرند

کاش همچین جریمه ای هم تو کشور ما بود. ولی متاسفانه مسئولین ما به تنها چیزی که فکر نمیکنند تمیزی و ظاهر شهره

ریختن زباله رو زمین ناشکریه نسبت به پاکی زمین

شک نکنید که ناشکری نعمت رو از بین میبره

اگر همینجوری ادامه بدیم قهر طبیعت و زمین میگیرمون !!! بعد با اون خشکسالی که گریبانمون رو میگیره باید زندگی کنیم

راستش رو بخواید ما مسلمونا همچیزمون زبونیه . هیچیمون دلی نیست. اگه با دلمون بود نه اینقدر ماشین تو خیابون بود که هوای پاک خدا رو کثیف کنیم. نه اینقدر طبیعت خدا رو که برامون پاک افریده کثیف میکردیم. زائل کردن نعمت فقط به دلیل ندیدنشه اگر بدونیم زمین پاک و اسمان پاک چقدر خوبه هیچ وقت الوده اش نمیکنیم . خدا چشم نعمت بین بهمون بده صلوات

 

آرامشه من

وقتی میرم بهشت زهرا معمولا یه آرامش خاصی بهم دست میده

نمیدونم چرا

کاش پنجشنبه زودتر بیاد

چی میشه پنج شنبه زودتر بیاد من برم امتحان بدم

الکی مثلا خیلی درس خوندم!!!!

دعا کنید حداقل ده بیست چهل کردن جواب بده

چیکار کنم خب!!هفده تا درس پاس کردم تا اینجا رسیدم، مشکل برام پیش اومد این سه تا درس رو  اصلا نخوندم