خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

مواظب کج شدن زمین باشید

روز 16 اردیبهشت مواظب باشید

دقیقا نمیدونم چرا|:

من میخوام برم مسافرت نیستم. یک وقت ممکنه زمین کج بشه ((((:

خدایی این مسافرت ذهنم رو بدجور درگیر کرده

از اون سفرهایی هست که انگار قبلا رفتم

هی هم کنسل شد و دوباره برقرار شد

حس میکنم یک حادثه ای میخواد رخ بده که این قضیه تو ذهنمه

یعنی ها در واقع خواب دیدم. امیدوارم فقط خواب باشه

بدیش اینه که نمیدونم اتفاقی که تو خوابم دیدم چی بود

ولی صدقه میدم . شما هم صدقه بدید زمین کج نشه

نظرات 1 + ارسال نظر
HaaMed دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13 http://www.haashmo.blog.ir

منم اینطوری شدم. مثلاً قرار بوده جایی برم خواب دیدم یا فکر کردم که چنین و چنان میشه.
فکر بد به خودتون راه ندید. شاید یه اتفاق خیلی خوب روی بده.

باشههههه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.