خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

دو راهی

موندم سر دو راهی

یا چیزی باشم که خودم دوست دارم

یا چیزی که اون دوست داره

دلم نمیخواد وانمود کنم به چیزی که بهش اعتقادی ندارم!!! من من هستم!!!

شاید اگه سالها قبل میومد دقیقا بهترین انتخابش بودم

ولی الان عوض شدم . خیلی عوض شدم

تمام اون شباهت های من و اون خط خورده اس. نمیتونم برگردم و اون من قبلی رو بیارم و جایگزین این من جدید کنم

نمیتونم هر روز به یک شیوه و یک راه باشم (: 

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا نامجو یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 09:01

جیگرتو برم.

همین خود خودت باش که برایمان بسی عزیزیاااااااااااااا


فداااااااااااااااا مدا

هازارد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 11:01 http://bio9.blogsky.com

تغییر آدم رو محکم میکنه...
یه بررسی بکن اگه اون تغییرات مثبته شاید بهتر باشه تغییر کنی...
ولی اگه حس میکنی تغییرات باعثه افول میشه تغییر نکن
حواست به رضایته اون بالایی هم باشه

تغییری که مثبت باشه ولی بدون آگاهی و این که فقط به خاطر حرف کسی خودش رو تغییر داده باشه هم خوب نیست.
باشه

پارسا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:27 http://digiroid.mihanblog.com/

با سلام,خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم,لطفا مارو با عنوان "دانلود بهترین بازی ها و برنامه های اندروید" لینک کنید و اطلاع بدین که لینکتون کنم,موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.