خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خب چیکار کنم ((((:

یک مقدار  تو تلگرام با دوستم چت کردم  رئیس اومد و گفت یک مشبا میارم گوشی هاتونو میگیرم میریزم توش

خب از صبح یک مقدار بانک اطلاعاتی وارد کردم خسته شدم. کار دیگه هم نداشتم انجام بدم

حالا میپرسه با گوشیت چیکار میکنی. گیم بازی میکنی  میگم اره بعضی وقتا 

خخخخ یهو وسط چت گوشیم رو ول کردم در رفتم. گوشیم هم کنار انداختم . اصن خود رئیس هم اومده میگه چیشد دیگه نزدیک گوشیت نمیشی ترسیدی ازم

خب من که اهل تلفن حرف زدن نیستم . این همه ملت با تلفنشون حرف میزنند من نه  باز بی صدا حرف میزنم با دوستم که بهتره . کله شما ها رو هم نمیخورم

نظرات 4 + ارسال نظر
هازارد یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 07:51 http://bio9.blogsky.com

خخخخخخخخ عزیزم
من که کلا دیگه تو تلگرامم ... یه گروه داریم معرکه
کسی هم چیزی بهم نمیگه .... توی سیستمم هم تلرگام رو نصب کردم اینجا هم میرم تلگرام



خوشبحالت
تو سیستم من تلگرام نصب نمیشه

HaaMed شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:06 http://www.haashmo.blog.ir

به به چشمم روشن تلگرام بازی؟
از زیر کار در رو.


چیه مگه
خودت بازی نمیکنی؟

سمیرا نامجو شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 14:52

منم مث تو زیاد اهل حرف زدن با موبایلم نیستم .اصن اهل اس مس

بازی هم نیستم زیاد مگر با یارم

شما با یارت حرف بزن ما هم با دوستمون
بلاخره یکی پیدا میشه که ادم هی بخواد باهاش اس ام اسی حرف بزنه

بوسه ی زندگی شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 14:40 http:// kisslife.blogsky.com


بگو بریز تو مشمبا بده من برات نگهش دارم
عزیز خودمه

گوشی خودشم دستش بود
گفتم الان خودم پیش قدم بشم برم مشبا بیارم اول از همه گوشی خودش رو بندازم بعد واسه خودم و بقیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.