خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

بازیگری که فقط به بی اخلاقی شهره است

چند روز پیش داشتیم برنامه ستاره بیست رو می دیدیم که صحبت بی اخلاق بودن بعضی بازیگرا و افراد سرشناس پیش اومد

که من در مورد یکی از بازیگرا که تو یکی از رستوران های کاشان دیدیم گفتم

این اقا انقدر بی شخصیت بود که به ما و همکارامون گفت که بروید رستوران رو بهم زدید

در حالی که ما فقط مشغول صحبت کردن با هم بودیم. فقط چون با تور رفته بودیم تعدادمون زیاد بود. شاید کمی صدا زیاد بود.

وقتی حرف و صحبت من تموم شد طرف مقابل حرفم رو تایید کرد و گفت اون بازیگری که اسمش رو اوردی تو محله زرکش و امیریه به بی اخلاقی معروفه و تا به حال درباره رفتار زشتش شنیده !!!

آقای رضا تو کلی

واقعا باعث خجالت و شرمساریه که اینقدر به بی اخلاقی مشهورید !!!

شما هرچی دارید از صدقه سری ما تماشگران تلویزیونه

خجالت بکشید

امیدوارم مردم کمتر برای اینجور بازیگرای بی اخلاق و بی فرهنگ ارزش قائل بشن تا خودشون رو یکم جمع کنند

و همچنان نت داغونم - رجوع شود به پست قبل

نظرات 6 + ارسال نظر
ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:18 http://alone-inthe-dark.blogfa.com/

رضا توکلیییییی؟؟؟ ( با لحن جناب خان)

البته اینکه بیشتر آدمای مشهور کشور مثل فوتبالیستها و هنرپیشه ها و بی شعور و بی فرهنگن شکی نیست در حالی که باید برعکس باشن

این رضا توکلی واقعا من فکر میکردم لا اقل اینقدر دیگه بیشعور نباشه

من هیچ نظری نسبت به هیچ کس ندارم
چه خوب چه بد
ولی وقتی با چشم خودم میبنم به شدت متنفر میشم از اینجور شخصیتی

الف ص شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:28

بهش نمیاد بی اخلاق باشه............
البته شما چون از نزدیک ایشون رو دیدید به گفته شما اعتماد داریم اما........

واقعا ناراحت کننده اس
این که از کنار همین مردم به جایی رسیدن که الان هستند
بعد یه جوری رفتار میکنند که انگار دنیا و ادماش رو خریدن
این واقعا زشته

زبله شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:18 http://lee-aad.blogsky.com/

راستشو بگو نرفتین اویزونش بشید بیا عکس بگیریم

ما اصلا متوجه اش نشدیم
یهو دیدیم یکی با لحن بد میگه برید برید اینجا رو بهم زدید
برگشتیم دیدیم این یارو بازیگره اس

زبله شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:17 http://lee-aad.blogsky.com/

عههههههههههههههههههههههههه فکر نمیکردم اینطوری باشه..به قیفش نمیخوره بد اخلاق باشه ولی جدی بود چرا بهش میاد..

اگه ادما با غیافشون قابل شناسایی بودند که مشکلی نبود.
چون وقتی می فهمیدیم بد هستن ازشون دوری میکردیم

خیلی بدم اومد از نوع حرف زدنش

زبله شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:13 http://lee-aad.blogsky.com/

واه پس نظراتم کوووووووووووووووووووووووووو؟؟

خوردمشششششششششش- خوشمزه بود خو


الکی گفتم نخوردم. تاییدش کردم. الان میتونی ببینی

خانم توت فرنگی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:07 http://pasazvesal.blogsly.com

عجب.... ولی اصن به قیافش نمیاد بد اخلاق باشه
چقدر از آدم هایی که خودشونو گم می کنن بدم میاد من! ):

اگه ادما با غیافشون قابل شناسایی بودن هیچ مشکلی تو دنیا وجود نداشت
حتی با حرف زدنشون هم نمیشه شناخت
مگه این که چندتا برخورد باهاشون داشته باشی
عجیب اینه که این اقا جانباز هم هستند!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.