خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

وضعیت زیر صفر

الان چند ماهه خواب مشهدو میبنم

این خیلی جالب در حالی که من از لحاظ معنوی تو شرایط بدی هستم و کلا میشه گفت حتی تو اعتقادم به خدا هم شک اوردم بایست مدام خواب مشهد و نماز جماعتشو ببینم |: همیشه هم سر نماز میرسم تو صف جماعت

به هیچ عنوان چیزایی که تو دور و برم اتفاق می افتند برام قابل پذیرش نیست !!! خدا باید پاسخگو باشه که نیست

خیلی اشتباهات رو تنها به این دلیل مرتکب میشم که خدا هم سکوت کرده



نظرات 5 + ارسال نظر
هازارد یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 20:02 http://bio9.blogfa.com

خدا که جوابتو داد....!!!
دلت صاف نبود نه؟؟؟
ازش کینه به دل داشتی که صداشو نشنیدی...
چون من شنیدم جوابتو داد!!!!
این تنها راهه شنیدنه پاسخشه... دلت رو صاف کن... به هر زحمتی که هست!!!

یاس یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:46 http://mehranosh.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
من از وب داداش( الف ص) اومدم اینجا. کامنتای امروزتو خوندم و خیلی برات ناراحت شدم نه به خاطر حرفات به خاطر اینکه میدونم درد و رنج بسیاری داری و دوست دارم کمکت کنم البته تو دنیای مجازی عملا هیچ کمکی از کسی برنمیاد اما میتونم گوش شنوایی برات باشم. اگه قابل دونستی میتونی باهام حرف بزنی.

سلام
زندگی من مثنوی هفت من کاغذه . بخوام تعریف کنم هیچ وقت حق مطلب ادا نمیشه !!! همونطوری که برای خیلی ها جسته گریخته تعریف کردم و الان در موردم قضاوتهای نادرستی دارند.

معلم شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 22:12 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

شاید هم خدا مثل خودت شده و میگه تا یه بار پا پیش نگذاشتی و آشتی کنی جوابت رو نمیده.......
نمیشه شما قهر باشی و همه اش خدا باید آشتی کنه......

حسین شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:54

خدا باید بهت پاسخگو باشه برای اشتباهاتمون
خدا باید پاسخگو باشه برای بی خردیه اطرافیانمون
خدا باید پاسخگو باشه برای اینکه خودشم میگه چند سال این دنیا رو با فرازو نشیبش بخاطره من بخاطره خودتون خوب زندگی کنید پاداشتون جاودانست
خدا رو همیشه مقصر میبینیم.
خودمونو چرا مقصر نمیبینیم؟ما نباید بهش پاسخگو بشیم؟که ازمون پرسید چرا بخاطرم اون چند سالو که یه لحظه بعدشم خبر نداشتی بر من شک آوردی؟در صورتی که من بخاطره همون چن سال جاودانه دوستیمو باهات میبستم؟
نه خواهره من . ما عادت داریم اینقدر به مسائل دنیا بچسبیم که خدا رو توی هر اتفاقه ریزو درشتی کلا بزاریم کنار
اگه عاشق کسی بودی بهت میگفت بخاطرم سختیا رو تحمل کن بعدش واست یه زندگی خوب میسازم حتما اینکارو میکردی
مشکلت اینه عاشقه خدا نیستی اصلا نمیبینیش که بخوای بهش ایمان بیاری چون شیطون هر وقت که سرتو سمت خدا برمیگردونی دوباره حواستو به همین چند لحظه ی عمر پرت میکنه.
باید بزرگ بود بزرگ فکر کرد با خدای بزرگ عاشقی کرد.

هیچ دلیلی نداره عاشق خدایی باشم که تمام روزهای زندگیم حتی به چیزی که من میخوام فکر نکرده و حتی یک بار هم خواسته ای که من میخوام رو نخواسته
همه شما اگر جای من بودید حتی لحظه ای به فکرتون خطور نمیکرد اصلا خدایی وجود داره

الف ص شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:51 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

خدا را شکر کن..........
خدا آدرس مشهد بهت میده و بی اعتنایی میکنی؟؟؟
شاید میخواد محل آشتی شما با خدا مشهد باشه و با واسطه امام رضا...
خواب نماز هم احتمالا" بخاطر اینکه که در نماز تنبلی میکنی.....

نمیدونم ولی تا وقتی یکبار جواب اشکم رو نداده باهاش اشتی نمیشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.