خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

ملت خودبین و خودخواه و همچنین نفرت انگیز

سوار تاکسی شدم جا خیلی تنگ بود و من تلاش میکردم از نفر کناری که یک سرباز بی ملاحظه بود فاصله داشته باشم

خانم کناری هم انگار خیلی چاق بود و بیشتر جا رو گرفته بود

اخرهای مسیر یهو دیدم خانومه از کنارش یک مشبا رو در اورد !!!!!!!!!!!!!! یعنی تمام این مدت به خاطر اون زنیکه عوضی تو عذاب قبر قرار گرفته بودم !!! بهش اعتراض کردم و خودش رو به اون راه زد

اخرشم که اومدم پیاده بشم در تاکسی به زور باز شد و من حس کردم درش سخت تر بسته میشه چون پیکان قدیمی و داغونی بود  پس محکم تر بستم و راننده مرتیکه شروع کرد به فحش دادن

خلاصه این که حالم از این کشور و ادماش بهم میخوره

تو مترو و اتوبوس هم توله سگ هایی پیدا میشن که وقتی خسته اند کفشهای کثیفشون رو میزارند رو صندلی . کفش هایی که تو روز بارندگی تا کجا تو کثافت و لجن بوده. گاهی هم وقتی مترو شلوغه یک جای اختصاصی به کیفشون میدن و به جعمیت ایستاده توجه نمیکنند و حتما باید بهشون تذکر داد. بدتر از اون تو پیاده رو جلوی راه رو با ماشین میگیرند و یا خودشون بدون توجه به عابر پیاده مشغول احوال پرسی میشن. به خط کشی عابر توجه نمیکنند و با دیدنش سرعت میگیرند. نفرت انگیز ترین ملت جهان و پر ادعا 

بزرگترین ارزوم اینه که کاش در ژاپن متولد شده بودم ملتی که واقعا با فرهنگند نه این که ادعای تمدن چند هزار ساله رو داشته باشند


نظرات 3 + ارسال نظر
زبله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:30 http://lee-aad.blogsky.com

منم اینروزها احساس شرم میکنم از اینکه ایرانیم..ما خیلی خیلی از همه چیز عقبیم..

واقعا ادم شرمنده میشه حتی اگر خودش جز اون دسته ادما نباشه

الف ص دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:27 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

مشکلات شهرهای شلوغ همینه. باید قبل از اینکه مترو بیاورند فرهنگش را وارد میکردند........

نیما دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:15 http://from-sky.blogsky.com

ریتمیک، زیبا. پرمغز و موجز. Like

نیما هستم
به کلبه نوشتاری ما هم سری بزن If you want
سرزمینی را تجربه خواهی نمود که در آن واژه ها خود متولد می شوند و از صنعت پریشان احوال کپی خبری نیست.

موفق باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.