خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خنده ام را دزدیدند

چند روز پیش یکی از همکارا سوال عجیبی کرد

خانم فلانی تو چرا هیچ وقت راحت نمیخندی !!!؟؟؟

انگار اصلا نمیتونی بخندی

گفتم اره چون یه چیزایی تو زندگیم دیدم که نمیتونم بخندم




راستش سالهاست که با صدای بلند نخندیدم

راستش سالهاست که فقط سعی کردم ادای بلند خندیدن رو در بیارم

راستش خنده را از من دزدیدن


مواظب خنده هاتون باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
هازارد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:02 http://bio9.blogfa.com

راحت نمیخندم ولی میخندم!!!
نمیدونی وقتی میخندم حقیقیه یا نه!!!
خیلی وقته دارم حس میکنم که تمامه کارهایی که انجام میدم نقشیه که دارم بازی میکنم!!!
این که دلرحم بودن یا سنگدل بودنم دسته خودمه باعثش شده این فکرا به سرم بیاد که واقعا خودمم یا نقشه کسیو بازی میکنم!!!؟؟؟

من خیلی از کارها رو از عهده ام بر نمیاد. مثلا تا کسی بدی نکنه غیر ممکنه بهش بدی کنم و اصلا توانشم ندارم. تازه به کسی که بد کرده بهم بد میکنم هم مثل خوره یه چی می افته به جونم تا به گریه بیافتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.