خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

اینجا ایران است !!!

به موتوری میگی اینجا پیاده روست

میگه اینجا ایرانه

نه داداشه من اینجا یه زمانی ایران بوده !!!

اما الان از دست شما بی فرهنگ ها داره میشه ویران):

الکی ادعای ایرانی بودن نکنید که ایرانی واقعی نمیخواد ابروی کشورش بره

سرش بره نمیزاره بگن

ایران یه سری ادم داره که وحشی اند و از شهرشون گند میره بالا

از بس زباله ریختن!!! تو پیاده روش ماشین پارک کردن و موتورها رد میشن

و ...

/ ایرانی هستی از این کارها نکن وگرنه ادعا نکن

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 18:16 http://alone-inthe-dark.blogfa.com

اتفاقا منم بیشتر با مردم بودم تا مسئولین، البته اینکه بازم تقصیر مسئولینه که اینقدر زندگی رو سخت کردن مردوم از همه چی بریدن، آره مردم خیلیاشون بی فرهنگ شدن من خیلی حرص میخورم نمیدونی وقتی تعطیلات میشه تهرانیا هورررییی میریزن اینجا روز عزای منه میان گند میززن به دریا و جنگل
هیچوقت یادم نمیره روز 13 بدر یکی دنبال هیزم میگشت رفته بود شاخه های یه درخت جوون که 2/5 متر رشد کرده بود و تازه برگ داده بود رو شکونده بود
نگار بخدا دلم میخواست همونجا خفش کنم

این یکی رو قبول دارم
اکثر تهرانی ها اینجوری اند
یعنی وقتی تعطیلی میشه میرن یه جای باصفا و سرسبز رو نابود میکنند بر میگردن
من خودم به این مسائل شدیدا حساسم !!!
معتقدم بعد از خدا تنها منبعی که انسان میتونه ازش ارامش بگیره طبیعت پاک و سر سبزه

ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 23:24 http://alone-inthe-dark.blogfa.com

نظر به پست اول وبلاگت باید بگم که روزگاری که تو ایران چشم مصنوعی ساخته شده بود ( 5000 سال پیش شهر سوخته زابل) ژاپن اصلا وجود نداشت اما ببین مملکت دست کی افتاده ... کوروش کجایی ؟

درسته که اونایی که در راس هستند بی تقصیر نیستند
ولی مردم هم مقصرند
مردم ایران هم به فکر خودشون نیستند!!!!!!!!! ولشون کنی همه جا رو نابود میکنند بناهای تاریخی از بین میبرند!!! جنگل رو به اتیش میکشند!!! خیابونها هم که مشخصه چقدر کثیفه!!! همه هم میخوان سر هم کلاه بزراند

Haamed یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 18:30 http://www.diman.blog.ir

باید بگن اینجا ایرانه و من یه ایرانی کم خرد بی شعور هستم.
اینطور بهتره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.