خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

هیچگاه آسایش

دوستم را بعد از چند سال دیدم

از زندگیش پرسیدم و اینکه ازدواج کرده یا نه؛ گفت آره؛

پرسیدم با کی؟!

گفت ویشکا آسایش رو می شناسی؟

ذوق زده گفتم آره؛

گفت من با خواهرش ازدواج کردم؛

اسمش هست

هیچگاه آسایش"



خخخخخخخخخخخخخ خودم که خیلی خندیدم


نظرات 2 + ارسال نظر
ɱ͠ĩ͠Ł͠Λ͠Ɗ یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 00:05 http://alone-inthe-dark.blogfa.com

سلام آبجی چند قلو خوبی؟ هاهاهاه هیچگاه آسایش خیلی باحال بود

سلام داداش میلاد گل
خندون باشی و شادان

زبله شنبه 12 مهر 1393 ساعت 11:28

یعنی دوستت پسر بوده؟؟؟چون با خواهر ویشکا ازدواج کرده.....
میبینی به چه نکته ی مهمی دست پیدا کردم..

خخخخ خودم هم خیلی فکر کردم
گفتم اخر جوک رو عوض کنم بنویسم برادر ویشکا اسایش بوده دیدم کلا جوکش بهم میریزه
هیچی دیگه شما به روی خودتون نیارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.