خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

برداشت غیر آزاد

خیلی بدم میاد از اینکه کسی با رفتاراش بخواد بگه از حرف یا کارام ناراحت شده

چون خودم اصلا اینطور نیستم !!! اگه از کسی ناراحت باشم مستقیم میگم !!! مگه این که بدونم اون ادم با من صادق و رو راست نیست. اصلا اگر هم یه وقت بفهمم کسی قصد داشته با کاراش چیزی به من بفهمونه کاملا برعکس عمل میکنم |:

در حقیقت من عادت ندارم به این  رفتارها !! کلا  هم از این که پیچیده باشم زیاد خوشم نمیاد!!!

همینه که گاهی زیاد خودم رو شرح میدم چون اکثر اوقات ادم ها از ساده ترین حرفم پیچیده ترین برداشت رو دارند

ولی حرفای من عمقی نداره یک حرفه بدون پهلو بدون کنایه و در ساده ترین شکلش

عجیب اینه که اکثر ادم هایی که باهاشون برخورد داشتم خیلی راحت در مورد حرفای من برداشت میکنند|:

زندگی کردن تو این دنیا با این همه ادم پیچیده برام خیلی سخته

نظرات 2 + ارسال نظر
بوسه ی زندگی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 20:37 http://kisslife.blogsky.com

Haamed یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:10 http://www.diman.blog.ir

من میگم: زندگی کردن تو این دنیا با این مردم که زندگی خودشون رو خراب کردن ولی دماغشون رو تا آخر تو زندگی دیگران میکنن، سخته.

آره درست میگی


امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.