خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

بدم میاد از ادم گدا صفت

این ابدارچیمون که قبلا ذکر خیرش رو گفتم یادتونه؟؟؟

 اومده میگه کارت های استخرت رو  که شرکت داده بده به من |:

البته این بار اولش نیست!!!! هر سری یه جورهایی از این و اون گدایی میکنه

یک سری برنج ، یک سری عیدی ، یک سری پول ....

عاقا من دارم تو این شرکت کار میکنم تو هم داری کار میکنی  بابتشم حقوق و مزایا میگیریم!!! تازه اگه خوب نگاه کنی من از تو کمتر حقوق میگیرم

ماشین 206 و خونه هم که داری !!!!!!!!!

به عمرم یادم نمیاد از کسی چیزی خواسته باشم. حتی یه مدت تحت یه شرایطی نمیتونستم کفش بخرم

پام به خاطر کفش تنگ خونی و زخمی بود ولی بازم نمیرفتم به کسی رو بزنم!!! حتی عارم میومد به بابام بگم

اصلا  فتخارم هم هست تا قبل این که کارمند بشم. مروارید سیم میکردیم دونه  صدتومن میفروختیم واسه تاج که از کسی پول نخوایم

بعد این مردک خجالت نمیکشه عیدها که میشه بچه اش رو میبره طبقات و تازه از بقیه هم میخواد که به بچه عیدی بدن

و به بهانه بچه کلی گدایی میکنه |:

اصلا ادم نبایست اظهار نداری بکنه. حتی اگه وضع خوبی نداشته باشه. تویی که دستت به دهنت میرسه چطور حاضری شخصیتت زیر سوال بره !؟

نظرات 25 + ارسال نظر
یه محصل قدیمی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:08 http://bababozork42.blogfa.com/

باسلام ممنونم امدید.
پدرم می گفت: پسر من فقیرم. آنم فقیرنر.
ولی گدا نیستم.
-------------------
بچه بودم معنی گدا و فقیر نمیدونستم.
حالا میدونم.
فقیر: یعنی مال و منالی نداره و به هیچ کس رو نمی زنه با سیلی صورتشو قرمز می کنه . راضی است از این نداری.
گدا, پول دار هست ولی همیشه میگه ندارم .گداهستم.

دقیقا
گدا و گدایی به معنای دست دراز کردن جلوی خلقه

faramarz دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 07:48 http://faramarz11.blogfa.com

سلام. وبت خیلی عالی و قشنگه. دوست داشتی بلینکم و خبر بده لینکتون نمایم.

خانوم گل یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 17:37 http://roze24.blogfa.com

سلام.
قالب ت خیلی قشنگه ..
گدا صفت دور من تا دلت بخواهد

سلام
مرسی .
کار دوست خوبم بوسه زندگیه

سلام
خوش آمدی به وبلاگم خاله ریزه ی عزیز

زیبایی
آنقدر که می ترسم
عاقد
خطبه عقد را به نام خود بخواند

سلام

واقعا زشته ، گذا صفتی یه ویژگیه گویا ، بعضیا دارن...
میگن یکی رو بزنه به غیر خدا برای گدایی 70 در به روش بسته میشه:(

سلام
جمله جالبی بودن
نشنیده بودم !!!

حرف زدن با تو آرامم می‌کند
مثل تن سپردن
به دریاچه‌های شیر
اما می‌ترسم
بغضی از ترس و ناامیدی در گلویم بشکند
ای درخت سنجد !
مگذار
در سایه‌ات گرازها بخوابند
آن‌ها
گندم‌زاران را
در رویاهایم نیز پایمال کرده‌اند ..

امیر جمعه 7 آذر 1393 ساعت 13:50 http://love-on-line.blogfa.com/

به سلام تازه شناختم
از دوستا وبم فقط تو موندی
یا جواب نمیدن یا پاک کردن

خب یکسال نبودی طبیعیه
من فقط یه هفته نبودم برگشتم دیدم ده نفر کم شدند (((:

زهرا جمعه 7 آذر 1393 ساعت 00:46

خاله ریزه جون کجایی؟
آپ نمیکنی :(
دلمون تنگید خاله

خب اتفاق خاصی نمی افته که در موردش اپ کنم

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ،‌اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی



انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند



قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار ازین در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو ، دروغ
که فریبی تو. ، فریب



قاصدک
هان،
ولی ... آخر ... ای وای
راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی



راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟



قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند

لایک

زهرا چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 20:37 http://zizialone.blogsky.com

قربون خاله ریزه عزیز

آقای میم عین چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 13:43 http://mim-eyn.blog.ir

بله، مسلماً دارید :)

انشااله که اینطوره

زهرا چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 13:33 http://zizialone.blogsky.com/

چه خوبه یه خاله مهربون مثل تو داشتن که با چند خط حرف آرومم میکنه!
مرسی

فدای تو دختر گلم خوشحالم که حرفام باعث اروم شدنت شد

آقای میم عین چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 13:31 http://mim-eyn.blog.ir

در احادیث فراوانی داریم که مومن هیچ وقت در برابر بنده خدا اظهار عجز و طلب چیزی نمیکن و این کار به شدت مورد مذمت و نکوهش هست.
این قضیه با عزت نفس انسان رابطه مستقیم داره و خداروشکر کنید که چنین اخلاقی داشتید و حتی در صورت نیاز هم دست به سمت کسی دراز نکردید.

یعنی من عزت نفس دارم

امیر چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 13:21 http://love-on-line.blogfa.com

ببخشیدا نشناختم

زهرا دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 21:58 http://zizialone.blogsky.com/

خاله ریزززززززه جونم مرسیییییی اومده وبم

این،یک جنون منطقیست که می خواهمت هنوز

حسی به غیرِعاشقیست که می خواهمت هنوز



شاید فریب آینه ست که تکرارمی شود

این هم دروغ صادقیست که می خواهمت هنوز



تا مرز لمس جسم توست حضور کویریت

حتما دلت شقایقیست که می خواهمت هنوز



وقت گرفتن دلیست که از من ربوده ای

شوق قصاص سارقیست،که می خواهمت هنوز



هنگام انتخاب توست،اگرخواستی بمان

این آخرین دقایقیست که می خواهمت هنوز -





افشین یداللهی

خیلی زیبا بود

زهرا یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 14:36 http://zizialone.blogsky.com/

عجـــــــــب!
واقعا آدم اگه یه جو غرور داشته باشه همچین کاری نمی کنه!
واقعا کاری که کردی و به خودت افتخار میکنی جای افتخار هم داره!
آدم صدتومن از جیب خودش در بیاره بهتر از این که خودشو محتاج این و اون بدونه
هعییییییی خدا اینجور آدما رو عاقل کنه

یک اپسیلون غرور هم داشته باشه نمیره دنبال این کارها

فقط میتونم بگم آمیییییییییییییییییین یا رب العالمین

زبله یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 10:41

پ کجایی ؟؟رفتم که شروع کنم مسابقه رو ها..

چ ادمیه منم کاملا با نظر تو موافقم
اینقدر کارها برای پول در اوردن از راه حلال و شرافت مندانه هست که نیازی نیست به گدایی
باورت میشه صبحی صحبت همین بود خواهرم میگفت توی خیابون هزارو یکشب( محله بالاشهر و به حساب پولدارای کرمان) یه پسره هست 206 داره خونه داره میگفت نون میپزه عقب ماشینش میزاره همونجا میفروشه..
وقتی فکر میکنیم خعلی هم احساس خوبی به ادم دست میده با فکر کردن به اینجوری ادمی..
اما هستن ادمایی که سالم سالمن ها الکی لنگ میزنن یا بچه مریضشونرو بر میدارن توی خیابون راه میوفتن گدایی میکنن

کار قشنگی نیست..ادم باید غیرت داشته باشه ..

منم کارهای زیادی انجام دادم مثل کلاس خصوصی که برای مدیر شرکت میزاشتم بهش برنامه نویسی یاد میدادم در عوضش اون هم به من سخت افزار یاد میداد

همه حرفات رو قبول دارم . ادم باید غیرت و غرور داشته باشه

اسم محله هزار و یک شب چقدر باحالههههه

من تمـــــام شــــــــعرهایم را


در وصــــــــف نیامدنت ســـــــــــــروده ام !


و اگر یــــــــــک روز ناگهـــــــــــان ناباورنه ســــــــر برسی

...

دســـــــــت خالی ,حیرت زده


از شاعر بودن استعفا خواهم داد!

زبله یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 10:00

منم دلم از رفتگرهای کوچمون خیلی پره...یه ادمای گدایین فقط خدا میدونه..در حالیکه میدونم خوب بهشون رسیدگی میشه..اما یه عده از نام و شغلی که یه زمان کمی بی ارزش به نظر میرسیده دارن سواستفاده میکنن در حالی که در این زمان به این شغلها حتی بیشتر از یه کارمند هم رسیدگی میشه..بعضیا ذاتا پدرسوخته ان...

واقعا ادم نباید لقمه حلالی که با عزت و کار خودش به دست میاره رو اینجور بی ارزش کنه

زبله یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 09:55

نه نرسید..زودباش منتظرم..

بلاگفا را باید کشت

Haamed شنبه 1 آذر 1393 ساعت 18:09 http://www.diman.blog.ir

ایشون گداصفت هستن. گدا نیستن. بعضیا این صفت تو خونشونه.

چه صفت بدیه
بدبختی اینه که این بچه کوچیکی که با خودش راه میندازه هم همینو یاد میگیره

بوسه ی زندگی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 15:42 http://kisslife.blogsky.com

کارش اصلا خوب نیست ، به قول خودت گداصفتیه ... به جای بیلیط استخر ، بیل رو اروم بزار کف دستش!

میترسم بیلم رو بزارم کف دستش بعد بگه بیلت هم بده من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.