خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خره شرککککککککککککک

همکاره مثل خر تو قیافست

اگه می دیدم نمی فهمه میگفتم لابد شعور نداره بفهمه

ولی وقتی با خودش همنجوری که با من رفتار کرد رفتار میکنم بهش بر میخوره

بهش بر بخوره. اصلا تقصیر منه که خیلی وقتا به روم نیاوردم

خیلی جالبه که من فقط یک کلمه گفتم کار نداری خدافظ . اونم زنگ زد و گفت خیلی بی ادبی داشتم حرف میزدم |:

تازه نمیدونه خیلی هم عزت گذاشتم سرش که گفتم کاری نداری خدافظ

باید همونجوری گوشی رو میزاشتم

نظرات 4 + ارسال نظر

ما یه اصطلاح داریم عشوه مثل خر شرک

+با عنوان یاد ان عشوه ی یاسمن افتادم

خخخخخ
این عشوه خره شرک رو من از خودم ساختم

عشوه یاسمن رو نشنیده بودم

بوسه ی زندگی چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 09:09 http://kisslife.blogsky.com

در یک کلام بیل نوازی! ((:

بلی . مراسم بیل نوازی همراه با اجرای موسیقی

پرنسس چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 08:25

صدنامه فرستادم ؛صد راه نشان دادم

یا نامه نمی خوانی یا راه نمی دانی

*****
گفتی : ز ناز ، بیش مرنجان مرا، برو

آن گفتنت که : بیش مرنجانم آرزوست

*****
شعبه ای از صادرات قند کشوربا من است
از لبانت می نویسم شعر و صادر می کنم

*****
گر محتسب شکست خم میفروش را

دست دعای باده پرستان شکسته نیست

*****


صدبار قلم تیز شد و خاطره نگذاشت

یک جمله شکایت به نگارم ، بنگارم

*****
لطف کن پیش من از دلبرومعشوق نگو

پیش یک آدم معلول نباید بدوی...

Haamed سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 15:52 http://www.diman.blog.ir

باید با بیل میزدید تو سرش.

اخه من هیچ وقت بیلم تو شرکت همراهم نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.