خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

همسر آینده خاله ریزه

من بلاخره همسر آیندم رو پیدا کردم

تو یک فروشگاه باهاش آشنا شدم

در واقع ایشون فروشنده یک فروشگاه بود

ما با هم بیرون رفتیم

رفتیم یه جا که یه عالمه رودخونه داشت و خیلی هم سرسبز بود . منتها اسمشو نمیدونم

لحظات خوبی با هم سپری کردیم تا اینکه من از خواب بیدار شدم

مرسی که سر کار رفتید . با این کار باعث شادی روحی من شدید.

این چند وقت از بس همکارام به ازدواج من گیر دادن این خوابو دیدم

یکی هم داره زندگیشو میکنه نمیزارند . هی میگن ازدواج !!! اصلا زندگی و خواب آدم رو مختل میکنند

حالا اگه قراره همسرم  اونی که تو خواب دیدم باشه عیب نداره.  خیلی هم دوستش داشتم. کصافط خیلی پسر گلی بود.

اصن اگه بیرون از خوابم دیدم خودم ازش خواستگاری میکنم

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدیس سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 22:34 http://havaspart.blogsky.com

باز خوبه که شما تو خواب دیدینش
ما همسر اینده مونو تو خواب هم نمیبینیم

تازه یه چیز دیگه هم بگم بیشتر دلت بسوزه
کیفیت خوابم فول اچ دی بود

بانوی شب جمعه 12 دی 1393 ساعت 18:57

ای بابا تازه کلی ذوق کرده بودمااا :ا

این که چیزی نیست خودمم کلی ذوق کرده بودم
منتها بیدار شدم دیگه

ابوالفضل جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:50

مردم چه خواب هایی میبینن

اگه خوابت به عروسی رسید

منم دعوت کن باشم تو خوابه

دیگه تو بیداری کیس خوب نیست مجبوریم دست به دامن خواب و خیال و اوهام بشیم
باشه . فعلا من باب اشنایی باهاش بیرون رفتم ببینم تو خواب بعدی چی پیش میاد

میم عین چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 14:59 http://mim-eyn.blog.ir

به به به
به سلامتی و مبارکی

میبنی یکی هم پیدا نمیشه بزاریمش سر کار

همه خودشون یه پا استادند.

کادو هم واسم آوردی. دستت درد نکنه. عروسیت با ابکش برات اب بیارم

زهرا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 14:31

آره والا باورم شد
اوه یعنی اینقدر همه چی تموم بود خاله؟
اوووووووه خاله من هنوز وقت دارم تو زودتر ازدواج می کنی عزیزمممم مطمئنم

اووووووووف تمومه تموم بود!!! اصن اخلاقش منو کشته بود

سمیرا نامجو چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 10:45

وااااااااااااای چه خواب رمانتیکی

اصن آدم چرا باید از خواب چنین نازنینی بیدار شه هاااااان؟؟؟؟

چاکر خاله ریزه گل خودمونم هستیم اونم در بستتتتتتتتت

خعلی رمانتیک بود. راست میگی !ادم باید اینجور مواقع خواب به خواب بشه اصن

قربانت
دست راستت تو سرم

زبله چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 10:27 http://lee-aad.blogfa.com

خب مثل جریان همون جوکه که میفرماید:دیدار دوستان و صحبتهاشون بعد از چند روز که همو میبینن در اقسا نقاط دنیا به این شکله:در آمریکا..سلام دوست من امیدوارم روزهای خوبی سپری کرده باشی تا امروز......در فرانسه..سلام دوست من امیدوارم از روزهای آفتابی لذت کافی برده باشی...در انگلیس...سلام دوست من میای با هم بریم یه سفر دلنواز یا یه گردش تفریحی و خوش باشیم...و اما در ایران... اگه زن باشه سلام هنوز شوهر نکردی تو?? اگه مرد باشه سلام هنوز زن نگرفتی تو??

والا با این سوالاشون
اصلا ادم رو به سردرگمی میندازن
طرف میگه ازدواج کن بعد دو دقه دیگه حواسش نیست به یکی دیگه میگه چقدر دوران مجردی خوب بود |:
کصافط لازمند به خدا

Haamed چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 09:59 http://www.diman.blog.ir

به مبارکه امیدوارم به پای هم پیر بشین.

نمیخوام پیر بشم |:
یکی از معضلات من تو بچگی همین بود که بهم میگفتن الهی پیر بشی
منم سریع میگفتم نمیخوام و از این صحبت ها
یعنی همیشه سر این بحث میکردم
ولی گویا دعاشون داره میگیره و جدی پیر میشیم |:

زهرا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 09:45

واااای خاله ریزه جونم یه لحظه باورم شدااااا
چه کنیم که این مردم خیلی دوست دارن نخودهرآش بشن :|
خخخخ که پسر گلی بود؟ خدا از این پسرای گل قسمت ماهم بکنه

ایشالله که در زمان مناسب یه آقایی گل قسمتت میشه خاله ی عزیزم...فقط منو عروسیت دعوت کن آرزو به دل نمونم

دمت گرم که باور کردی روحم رو شاد کردی خدا روحتو شاد کنه دختر
مگه همچین پسری رو تو خواب ببینیم اصن نیست
پسر خل هم پیدا نمیشه چه برسه گل
اگه تو زودتر ازدواج نکردی باشه دعوتت میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.