خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

چلمنگی هم مُد شده

قدیم ها وقتی میخواستن بگن کسی خیلی چلمنگه میگفتن بلد نیست شلوارشم بکشه بالا

ولی ظاهرا چلمنگی مُد شده

ادم حالش بهم میخوره

نظرات 8 + ارسال نظر
همونی که گفتی دین در نظرش تحریف شده :)) پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 13:58

سلام
مث دخترایی که سفیدی سینشون بیرون میندازن اینا هم میخوان سفیدی .... بیرون باشه!
بالخره هر چی عوض داره گله نداره.
دیده شدن به هر قیمتی وقتی بین دخترها مد شد پسرها هم به روش خودشون این کار پیش می برن. یه روز با لباس یقه باز یه روز شلوار تنگ، یه روز گشاد، یه روز پاره و هر روز مغز عده ای از ما انسان ها به خاطر تخیل به تمایلات دیگران در حال فرسوده شدن هست.
(تخیل تمایلات دیگران از نظر من یعنی فکر کنی دختره خوشش میاد رنگ لباس زیرت ببینه و تو هم اونو به دیگران نشون بدی!! یا دختر فکر میکن پسر خوشش میاد اگر گوشش بیرون باشه و اونم گوشش بیرون میذاره و نمونه های بسیار فراوان دیگه)
یک جور عقده های دیده شدن دارن این آدما که حالا توی اینا در نوع لباس پوشیدن بروز پیدا کرده ای بسا خود ما هم این طوری باشیم اما به گونه های دیگه میخوایم مرکز توجه دیگران قرار بگیریم.

اونی که تو میگی بده ولی این از اون بدتره- این قضیه شلوار اویزون و افتاده یک ماجرایی داره که از زندان های امریکا مدش شروع شده
منتها اینجا جای گفتنش نیست

زهرا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 13:53

خاله جون عزیزم مرسی که قابل دونستی وبخشی از زندگیت رو بهم گفتی...و خیلی خوشحالم که الان موفقی عزیزم...ایشالله همیشه همینطور بمونی :)
ممنون که وقت گذاشتی و راهنماییم کردی...یه دنیا مرسی

فدات گلم
میدونم که موفق میشی

زهرا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 10:34 http://zizialone.blogsky.com/

سلام
بده قضیه اینه که اتفاقا بحث مالی پیش روست!چون وضع مالی خوب نیست همچین حرفایی رو بم گفت...چون وضع مالی خوب نیست انتظار داشتن من دکتر بشم کمبودای اونا رو جبران کنم ... من درسمو همیشه خوندم...تا اول دبیرستان خیر سرم شاگرد اول مدرسه بودم!!!اول دبیرستان افت داشتم و درست با یکم ضعیف شدن درسم همه چی پرید...انگار فقط به خاطر درس یکم واسم ارزش قائل بودن!یعنی خاله اگه تو مادر شدی یه روزی فقط و فقط اگه بچت درس خون باشه بش محبت میکنی؟براش ارزش قائلی؟ بچه ای که مثلا مث من هدف نداره ارزش هیچی نداره به نظرت؟
نمی دونم...اکثرا بهم می گن کاش میرفتی گرافیک ولی همین پدرومادر نمیذارن...میگن این همه سال درس خوندی بری نقاشی بکشی؟تازه رشته ای مث گرافیک خرج داره! خاله چیکار کنم؟خسته شدم از این وضع!

سلام
الان میام

سمیرا نامجو سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 06:52

دوره زمونه رو میبینی خواهر..واه واه واه...

یه مشت از اون نخود چیات بریز بخوریم دور همی و غیبت کنیم

واه واه واه واه...:

این چند وقت بس که غیبت کردیم نخودچی هامون ته کشیده خواهر

زبله دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:56 http://lee-aad.blogfa.com

ولی من قبلا همیشه میگفتم مفشم نمیتونه بکشه بالا

باز مفش رو بالا نکشه با پشت استین پاک میکنه
ولی شلوارش رو بالا نکشه دیگه خیلی حرفه

زهرا دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 18:19

خدایی اینایی که اینطور پوشش ها رو دارن خجالتشون نمیاد؟حیا ندارن؟والله آدم عقش میگیره اینا رو نگاه کنه!! البته من اینطوریم :|

اخه چیز قشنگی نیست میندازن بیرون
باز میگیم مو زینت روست - این که دیگه مایه خجالته

فکرشو بکن!!

وای وای وای...فقط خدا کنه خیال دولاشدن به سرشون نزنه

واقعاااااااااا
من بیشتر از اون فرد خجالت میکشم که همچین صحنه ای رو دیدم

زهرا دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 11:00

وای وای از این شلوارا نگو که!! اه اه :|

باشه دیگه نمیگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.