خاله ریزه و بیل سحر آمیز
خاله ریزه و بیل سحر آمیز

خاله ریزه و بیل سحر آمیز

این چه معنی میده

خواب دیدم مشهدم و دارم تو خیابونای مشهد راه میرم

این صدا هم با حزن زیادی از سمت حرم می اومد

ای حرمت ملجا درماندگان

رسیدم به یک جایی که یک تپه بلند داشت

یکهو یک سوار با عمامه سفید و لباس سفید و محاسن انبوه و سفید که یک مقداریش خاکستری بود دیدم.

اون بالای تپه ایستاده بود

با خودم گفتم یعنی کی میتونه باشه. شاید امام زمانه - خدا کنه امام زمان باشه . شاید داره ظهور میکنه- نه اون عمامه سفید نباید داشته باشه.

اسبش هم سفیده مثل اسب حضرت ابوالفضل . پس این کیه .

دهنه اسبش رو کشید که بیاد پایین

منم بین شک امید و ارزو و تردید و احساس گناه سر چرخوندم سمت خورشیدی که انگار از بین ابرها طلوع کرده بود و نورش میخورد تو چشام. دستام رو روبروی صورتم بردم و شروع کردم به صدا کردن خدا که خدایا خودت از این همه شک و تردید نجاتم بده . خیلی ناراحت میخواستم گریه کنم.

نگاه کردم اونطرف کوه  انگار کشته های کربلا بودند. و حس ناراحتی من و دلم که میخواست کاش میتونستم کاری کنم

یه پسر بچه هم که حدودا سه  یا چهار ساله بود حس کردم حضرت علی اصغره - حالا چرا تو اون سن و سال می دیدم عجیبه!!!  حضرت علی اصغر که شیرخواره بودند!!!

خلاصه من که نفهمیدم اون اقا کی بود. ولی چون خوابم دم صبح بود رو قضیه حساس شدم.

بعدا نوشت : طبق گفته یکی از دوستان همین الان متوجه شدم که تعبیرخواب در روز 18 برعکس است. یعنی چی !! این خواب رو برعکس کنیم چی میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
میم عین یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 15:53 http://mim-eyn.blog.ir

من که علم تعبیر خواب بلد نیستم آما ..
آما اون طوری که در روایات هست و شنیدم میگن هر وقت هر خوابی دیدید فال نیک بزنید و بد به دل راه ندید چون ممکن همون بد به دل راه دادن باعث غم و اندوه شما بشه.
خب خواب جالبی هست و نشون میده مسائل مذهبی و دینی ذهن شمارو ظاهراً مشغول کرده و چه چیز بهتر از مشهد امام رضا.
به این فکر کنید شاید خواب می دیدید توی سپاه عراق بعثی بودید و داشتید هم وطن های خودتون می کشتید!!
بعدش چه فکرایی می کردید؟!

پس بد به دل راه ندید، ان شاءالله خیر باشه.

منم ازش برداشت خوب کردم
حتی وقتی گفتند تعبیرش برعکسه بازم برداشت خوبم رو عوض نکردم
فقط رنگ و ظاهر خوابم عوض شد

زهرا شنبه 20 دی 1393 ساعت 15:05

مو به تنم سیخ شد!
چه خواب خوبی...
نه بابا خواب چه ربطی به روز و 18 داره؟
آخه این خواب برعکس هم داره مگه؟
گاهی نباید رویاهای صادقه رو بگن چپکیه!
مامان من هرچی خواب ببینه راست در میاد :|

چه میدونم گفتم شاید رنگ لباس و اسب و ایناش فرق داره
من خوابام بعضی هاش راسته بعضی هاشم چرت و الکی
ولی اکثر اونایی که واقعیه کوتاهه

فش نیوز شنبه 20 دی 1393 ساعت 14:07

سلام چه خواب عجیبی دیدی
تعبیرش رو توی گوگل سرچ کن " تعبیر خواب فش نیوز" حتما نوشته

سلام
الان هجدم ماه قمری هست . تعبیر دارد ولی تعبیرش برعکس است
خب این میتونه تو لباس و رنگ اسب اون شخص باشه یا کلا تو همه چیزایی که تو خواب دیدم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.